در صحن علنی مطرح شد؛

لاهوتی: لایحه ۳۵ ماده‌ای برنامه ششم جوابگوی مشکلات نیست/ لاریجانی: این لایحه ناقص است

رئیس مجلس گفت: لایحه برنامه ششم دارای نواقصی است که باید در کمیسیون‌های تخصصی رفع شود.

لاهوتی: لایحه ۳۵ ماده‌ای برنامه ششم جوابگوی مشکلات نیست/ لاریجانی: این لایحه ناقص است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد بائوج لاهوتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 20 مردادماه) مجلس در تذکری با استناد به ماده 184 آیین نامه داخلی مجلس گفت: دولت، قانون برنامه ششم را تحت عنوان صدور مجوز احکام برنامه به مجلس ارائه داد و در حال حاضر نیز پس از اعمال اصلاحاتی، لایحه ای را با 35 ماده به نام لایحه برنامه ششم به مجلس ارائه داده است.
 
نماینده لنگرود افزود: لایحه ای با 35 ماده به طور حتم قانون برنامه توسعه نیست و باید به این موضوع توجه داشت که طبق تأکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری رشد اقتصادی 8 درصد، این لایحه نمی تواند جوابگوی مسائل باشد.
 
لاریجانی در پاسخ به تذکر لاهوتی گفت: لایحه برنامه دارای نواقصی است که این نواقص باید در کمیسیون های تخصصی رفع شود بنابراین باید توجه داشت که قانون بودجه سال 96 باید براساس برنامه ششم توسعه نوشته شود از این رو با توجه به اینکه 15 آذرماه، لایحه بودجه سال 96 به مجلس ارائه می شود باید تا پیش از آن قانون برنامه ششم در مجلس تصویب شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان می‌توانند پیشنهادات خود را در خصوص رفع ایرادات و نواقص لایحه برنامه ششم به کمیسیون های مجلس ارائه دهند.          
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار