اهواز؛

انتصاب رئیس جدیدجهاد کشاورزی در شادگان

فرماندار شادگان گفت: به منظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان باید گام برداریم.

انتصاب رئیس جدیدجهاد کشاورزی در شادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازجلسه تودیع و معارفه رئیس  جهاد کشاورزی شهرستان شادگان برگزار شد که در آن حمید مطرودی از سمت ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان شادگان تودیع و جبار حمادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار شادگان همچنین به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کردوبیان داشت: انتظار می رود رئیس جدید اداره کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کشاورزان در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.  

  بهروز فرج اللهی بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شادگانی از ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.

فرماندار شادگان در پایان بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاههای محلی به منظور رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

شایان ذکر است :با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان جبار حمادی به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان شادگان منصوب و از تلاش‌های حمید مطرودی رئیس قبلی این اداره تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.