شیراز؛

اشتغال بیش از 326 نفر در هفته دولت

شش واحد صنعتی و معدنی در استان فارس افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: شش طرح صنعتی و معدنی در استان با سرمایه ‌گذاری دو هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.
همتی افزود: اشتغال بیش از 326 نفر در هفته دولت این سرمایه  ‌گذاری‌ ها توسط بخش خصوصی انجام شده است.
وی با بیان اینکه این طرح‌ ها شامل سیمان خاکستری، بیکربنات سدیم، ظروف شیشه‌ ای، انواع کود های ریز مغذی، دیوار پوش پلاستیکی، تولید برق و حرارات هم زمان است گفت: این واحد ها در شهرستان ‌های شیراز، مرودشت، قیر وکارزین و مرودشت به بهره‌ برداری می‌ رسند.
رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان فارس یکی از واحد های آماده افتتاح در شهرستان قیر و کارزین را سیمان خاکستری  عنوان و بیان کرد:‌ این شرکت با تولید 600 هزار تن سیمان و 450 هزارتن کلینکر در سال و اشتغال 170  نفر  و سرمایه‌ گذاری دو هزار و 250 میلیارد ریال به بهره‌ برداری می‌ رسد.
همتی ادامه داد: طرح جوش شیرین تولیدکننده بی‌کربنات سدیم  با میزان سرمایه‌ گذاری 181 میلیارد ریال، اشتغال 63 نفر و میزان ظرفیت تولید سالیانه 22 هزار و 500 تن، طرح کود های نانویی تولیدکننده انواع کود های ریز مغذی با ظرفیت پنج هزار تن با سرمایه ‌گذاری 70 میلیارد ریال و طرح تولید دیوار پوش پلیمری پارس تولید‌کننده دیوار پوش پلاستیکی با ظرفیت هزار و 730  تن در منطقه ویژه اقتصادی شیراز به بهره برداری می‌ رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: طرح ظروف شیشه‌ ای دهان گشاد با ظرفیت سالیانه 20 هزار تن با میزان سرمایه‌گذاری 254 میلیارد ریال  و اشتغال 60 نفر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و طرح تولید برق و حرارات هم زمان با ظرفیت هشت مگاوات با میزان سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریال در درودزن مرودشت  افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار