ترامپ: اخلاقم را عوض نمی کنم!

ترامپ ادعا می کند همین اخلاق اوست که طرفدارانش را جذب وی کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پولیتیکو، دونالد ترامپ در پی هفته مصیبت بار گذشته،روز سه شنبه در مصاحبه خود با شبکه فاکس بیزنس گفت: «گمان می کنم اخلاقم مرا به این جا رسانده است. من همیشه اخلاق خوبی داشته ام و همین مرا تا این جا رسانده است. من افراد زیادی را در رای گیری های اولیه شکست داده ام و حالا یک نفر مانده است. عملکرد من هم واقعا خوب است اما باید دید چه پیش می آید.»

بعد از این که ترامپ در روزهای گذشته، خود را مشغول شعله ورتر کردن جدال کلامی با خانواده یک سرباز کشته شده مسلمان آمریکایی در عراق کرد و از حمایت پال رایان، رئیس مجلس، سناتور جان مک کین و کلی آیوت در رقابت های اولیه شان سرباز زد، آرای خود در نظر سنجی ها را تا حد زیادی از دست داد و در تلاش برای رفع اختلافات خود با نمایندگان جمهوری خواه مجلس، حمایت خود را از هر سه نفر اعلام کرد.

اما موشکافی های بیشتر نشان داد اقدامات ترامپ، در کنار عملکرد مثبت کلینتون در گردهمایی ملی دموکرات ها، ضررهای خود بر کارزار او را بر جای گذاشته است.

اما در حالی که موج نظرسنجی های اخیر نشان داد ترامپ به اندازه دو برابر قبل، از کلینتون عقب افتاده است، این نامزد جمهوری خواه ادعا کرد که رای گیری داخلی کارزار او، ارقام نویدبخش تری را نشان می دهد.

وی در پاسخ به پرسش مجری که برای برون رفت از این باتلاق چه باید کرد گفت: آن چه باید صورت گیرد این است که کارزار او ثبات داشته باشد و او مانند قبل به کار خود ادامه دهد.

ترامپ همچون همیشه به میزان جمعیت در سخنرانی های خود به عنوان مدرک اشاره کرد که موفق به جذب مردم شده است.

او گفت: «من به هیچ وجه فکر نمی کنم وقتی برنده هستی، تغییرات را رقم بزنی.»




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
احمق خـــــــــــــــــــر
آخرین اخبار