افتخاری:تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان به مصاف چین تایپه می رود

رییس انجمن هندبال ساحلی گفت:تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان برای نخستین بار به مسابقات آسیایی تایلند اعزام شد و در نخستین دیدار به مصاف چین می رود.

افتخاری:تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان  به مصاف چین تایپه می رودحسن افتخاری در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان برای نخستین بار به مسابقات آسیایی تایلند اعزام شد. هندبالیست های نوجوان با توجه به تجربه نخستین حضورشان با امادگی خوبی در این رقابت هاتجربه و به مصاف حریفان می رود.

افتخاری خاطر نشان کرد: طی روزهای 20 مرداد تیر در نخستین دیدار به مصاف چین تایپه می رود، در دومین دیدار 21 تیر به مصاف تیم میزبان خواهد رفت. 23 تیر به دیدار حریف قطر و در چهارمین روز این رقابتها به مصاف تیم پاکستان می رود.

وی افزود:در صورت موفقیت و کسب عنوان اول ،دومی این رقابت ها جواز ورود به مسابقات جهانی 2017 و المپیک 2018 آرژانتین کسب می کند.

رییس انجمن هندبال ساحلی در خصوص آمادگی تیم ملی ساحلی کشورمان گفت:این تیم زیر نظر سرمربی خود مهدی قشقایی در اردوها به تمرینات خوبی پرداخت و از  امادگی خوبی برخوردار است که عازم این رقابتها شد. اردوهایی نیز با توجه به آب و هوای تایلند در مناطق ساحلی برگزار کردیم که بتوانند با شرایط جوی و موقعیت آب و هوایی میزبان به خوبی هماهنگ باشند.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان برای حضور درنخستین دیدار خود ساعت 15:30  فردا به مصاف چین تایپه  می‌رود.  این رقابتها حکم  انتخابی جام‌جهانی 2017 و انتخابی المپیک نوجوانان آرژانتین 2018  را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار