سرمربی تیم ملی وزنه برداری:

روس ها در المپیک لندن هم،حریف ما نشدند/در چهار وزن دوم از همه کشورها بهتریم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری وضعیت وزنه برداران را در آستانه رقابتهای این رشته در المپیک ریو ارزیابی کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، سرمربی تیم ملی وزنه برداری وضعیت وزنه برداران را در آستانه رقابتهای این رشته در المپیک ریو ارزیابی کرد.

*شرایط تیم ملی وزنه برداری در آستانه رقابتهای این رشته در المپیک را  چگونه است؟

تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم.شرایط خوبی داریم .حتی زمان تمرینات را هم طوری برنامه ریزی کردیم تا با زمان برگزاری مسابقات منطبق باشد تا بدن از لحاظ بیولوژیکی آن سازگاری لازم را داشته باشد.

*در این روزها تمرینات بدنسازی سبکی را هم صبحها انجام می دهیم .امیدوارمهمین روند خوب را ادامه دهیم تا وزنه برداران بتوانند دوببباره با مدالهای خودشان در المپیک دل مردم را شاد کنند.
وزنه برداری از المپیک 1948 لندن برای کاروان ایران مدال آور بوده از زنده یاد سلماسی تا همین دوره قبل که در دسته فوق سنگین شما وبهداد مدال آوردید،آیا باز هم می درخشید؟

تیمی به المپیک ریو آورده ایم که همه شانس مدال دارند .تلاش می کنیم بچه ها خوب کارکنند . کمتر خطا داشته باشند و هیچ حرکتی را از دست ندهند چرا که در المپیک کیلو ها تعیین کننده هستند و هر وزنه برداری فرصت را از دست دهد از کورس رقابت عقب می افتد. همه امیدواریم مثل المپیک قبلی روزهای خوبی وزنه برداری داشته باشد.

*ارزیابی شما از عدم حضور روسها در وزنه برداری چیست؟

المپیک قبلی هم کهروسها بودند حریف بچه های ما نشدند و نتوانستند با ما در رقابت پیروز باشند .ایران اگر آماده باشد در چهار وزن دوم از همه کشورها بهتر و بالاتر است. و بچه ها می توانند بهترین عناوین را بدست آورند که من امیدوارم اینچنین باشد.و اگر همین شرایط خوب تمرین را در روز مسابقه هم حفظ کنند موفقیت در انتظار ایران است.

*اولین وزنه برداری که روی تخته می رود؟

قهرمان خوب ما کیانوش رستمی در دسته 85 کیلو است که جمعه رقابتهای این وزن آغاز می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار