ارومیه؛

آذربایجان غربی میزبان 8 مین حضور خادمان آستان قدس رضوی

آذربایجان غربی میزبان 8 مین حضور خادمان آستان قدس رضوی در قالب جشنواره زیر سایه خورشیدعطر حرم امام رضا (ع) سراسر استان را فرا می گیرد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،خادمان آستان قدس رضوی در بدو ورود به آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی توفیق زیارت آستان مقدس امام رضا (ع) را یکی از نعمت های الهی دانست و افزود : اهل بیت علیهم السلام خانواده کرم ، سخاوت ، جود و صفا هستند و وجود امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در ایران یکی ازبزرگترین الطاف الهی است که به کشور ما عنایت شده است.

دیدار با آیت ا... سید علی اکبر قریشی یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه های حضور خدام آستان قدس رضوی در استان بود .

در این دیدار آیت ا ... سید علی اکبر قریشی عطرآگین شدن استان به عطر وبوی امام رضا (ع) را از برکات حضور خادمان حرم رضوی دانست و افزود : نام ونشان امام رضا (ع) بر دروازه های ایران حک شده و وجود ایشان برای ما هم دفع بلاست و هم نور و رحمت الهی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است .

دیدار با حجت الاسلام کفیلویی هم از دیگر برنامه های خامان حرم رضوی بود .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.