شیراز؛

رویکرد خبرنگاری حق‌ بینی و حق‌ نویسی است

مهم‌ترین رویکرد خبرنگاری حق‌بینی و حق‌نویسی است که با چشم بینا به ‌سوی راستی و عدالت گام بر می‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اصحاب رسانه باید حقایق را به معنی واقعی برای ایجاد عدالت و آگاهی اقشار جامعه بازگو و رسم امانت‌داری را در راستای تولید امنیت نهادینه کند.
گودرزی افزود: نیروی انتظامی با تمام کم ‌و کاستی ‌ها و کمبود ها به ‌ویژه در شرایطی که معضلات اجتماعی مشکلات بسیاری را برای جامعه اسلامی به‌ وجود آورده، توانسته است در راستای برقراری امنیت، آرامش و آسایش اقشار جامعه به‌ صورت شبانه‌ روزی در خدمت مردم باشد.
وی ادامه داد: اصحاب رسانه ‌های مکتوب، شنیداری و گفتاری نباید با انعکاس خبرهای غیر واقعی عملکرد نیرو های خدوم انتظامی در مورد برقراری امنیت را زیر سؤال ببرند و این حرکت خستگی را ذهن ‌های آنان ایجاد می‌کند.
گودرزی بیان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی دوسویه میان مردم، مسؤولان و نیرو انتظامی هستند و با نقد منصفانه می‌توانند مشکلات پیش روی جامعه را به گوش متولیان برسانند.
وی اضافه کرد: بیکاری، اقتصاد بیمار و مشکلات معیشتی از علل تحریم‌های استکبار جهانی علیه ایرانی اسلامی بوده است و اصحاب رسانه باید این‌گونه معضلات را به‌صورت موشکافانه مورد  تجزیه‌وتحلیل قرار دهند تا علت تمام مشکلات برای نسل جوان روشن شود.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: تمام آحاد جامعه به حساسیت قلم خبرنگار واقف هستند و این قشر در تولید امنیت نقش بی‌ بدیلی را ایفا کرده‌‌اند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار