ارومیه؛

قلم زنی در راه حق حکم جهاد در راه خداست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: قلم زنی در راه حق حکم جهاد در راه خدا را دارد و خبرنگارانی که در این راه سختی می کشند مجاهدان فی سبیل الله هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار صمیمی با اعضای بسیج رسانه استان که بمناسبت روز خبرنگار در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه انجام شد بیان داشت: شاه کلید مؤفقیت در تمام مسائل تقواست، هرچه ارتباط انسان با خدا بیشتر و عمیقتر باشد هرگز شکست نمیخورد. البته ممکن است در ظاهر شکست بخورد ولی در باطن پیروز است؛ چنانچه اباعبدالله (علیه السلام) در ظاهر شکست خورد ولی در باطن پیروز شد.

وی گفت: انسان در هر زمینه ای که فعالیت کند، چنانچه نیتش خالص و برای خدا باشد مؤفق خواهد بود؛ لذا خبرنگاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید سعی کنند همیشه در نگارش و انعکاس اخبار، خدا را بالای سرشان حاضر بدانند.

نماینده ولی فقیه افزود: اگر سرلوحه تمام کارهای ما تقوا باشد، تمام بی مهری ها هم برایمان نوش خواهد بود؛ چنانچه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) فرمودند"من در کربلا چیزی جز زیبایی ندیدم".

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی بیان کرد:امروز دشمن تمام اکانات خود را برای جنگ نرم مهیا کرده و قصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب را دارد؛ لذا اهمیت و قداست رسالت رسانه ها در اینجا نمود پیدا می کند که میبایست در مقابل این همه هجمه فرهنگی ایستاده و با آن مقابله کنند.

وی افزود:ممکن است بخاطر قلم زنی در راه حق شما خبرنگاران را ملامت و یا حتی تمسخر کنند ولی شما نباید دلسرد شوید؛ چنانچه پیغمبر ما را سنگ زدند و دیوانه خواندند ولی ایشان از دعوت به اسلام دست برنداشته و لحظه ای دلسرد نشدند.

نماینده ولی فقیه گفت:یقین بدانید جبهه حق همیشه بر جبهه باطل پیروز بوده و خدا هم هرگز اجازه نمی دهد حق مخفی مانده و باطل خودنمایی کند.

وی در پایان گفت: خبرنگاران و رسانه های انقلابی که در راه حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب قلم می زنند، هر جا نیاز به کمک داشتند بنده شخصا در خدمتشان هستم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: جهاد ، حکم ، ولی فقیه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.