پولیتیکو: سطح حمایت مالی از ترامپ، زنگ خطر را برای کمپین کلینتون به صدا در آورده است

سرمایه قابل توجهی که ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ در ماه گذشته کسب کرد برای ستاد تبلیغاتی کلینتون نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت پولیتیکو، پس از آنکه ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – از میزان سرمایه‌های جمع آوری شده به وسیله ستاد دونالد ترامپ باخبر شد، اقدامات برای افزایش سرمایه‌های خود در زمان باقی مانده تا پاییز را آغاز کرد. به همین دلیل هیلاری کلینتون، تیم کین – معاون پیشنهادی کلینتون --، و بیل کلینتون – رئیس جمهور اسبق آمریکا – سفرهایی به نقاط مختلف آمریکا را برای افزایش سرمایه‌های تبلیغاتی ستاد این نامزد دموکرات آغاز کرده اند.

"رابین موک" – مدیر ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون – در یک یادداشت نوشت: "ماه ژوئیه برای دونالد ترامپ از نظر کسب سرمایه بهترین دوره بوده است. کمپین وی نزدیک به 80 میلیون دلار در این ماه به دست آورده است. این حجم از سرمایه، بیش از حد انتظار بوده است. حامیان هیلاری کلینتون باید بیدار شوند. ما باید تلاش‌های خود را در هفته‌های آتی دو چندان کنیم."

از زمانیکه کلینتون تبلیغات انتخاباتی خود را در ماه آوریل 2015 (30 روز منتهی به 10 اردیبهشت 1394) آغاز کرد، حمایت مالی از ستاد تبلیغاتی وی در وضع مناسبی قرار داشت. اما دونالد ترامپ که پس از چند ماه به تازگی به حجم گسترده ای از حمایت‌های مالی دست یافته است، زنگ خطری را برای ستاد تبلیغاتی کلینتون به صدا در آورد. همچنین گفته می‌شود حمایت‌های مالی پرداختی به ستاد کلینتون، از آنچه ستاد تبلیغاتی اوباما در سال 2012 به دست آورده بود کمتر است.

رابین موک در ادامه یادداشت خود آورده است: "با اینکه از جمع‌آوری بیش از 469 میلیون دلار در سال گذشته بسیار خرسندیم، میزان سرمایه‌های پرداختی به کمپین ما در مقایسه با ستاد انتخاباتی باراک اوباما در سال 2012 – که بیش از 520 میلیون دلار حمایت مالی کسب کرد – کمتر است. در حالی که ما تنها 3 ماه زمان پیش رو داریم، بسیار مهم است که بتوانیم رکورد درآمد کمپین اوباما را بشکنیم. در صورتیکه درآمد ستاد تبلیغاتی کلینتون به سطح اوباما نرسد، مجبور خواهیم شد هزینه‌ها در بخش‌هایی مانند سازماندهی، جمع‌آوری اطلاعات و برخی دیگر از بخش‌های مهم را کاهش دهیم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار