مصطفوی:

افشارزاده یکی از ذخایر ورزشی است/درشرایط کنونی افتخاری بهترین گزینه برای استقلال بود

پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان گفت : افشارزاده از ذخایر ورزشی است که نمونه وی را در ورزش کمتر دیده ایم.

داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغییرات متوالی باشگاه استقلال اظهار داشت :نماد المپیک ورزش پاک،نفس پاک و انتخاب پاک است . این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد اما در کشور ما به بدترین شکل با مدیران ورزشی برخورد می شود .مدیرانی که زندگی آنها در خدمت مردم و صداقت ورزشی خلاصه می شود اما در ایران با رفتار انسانی مواجه نمی شوند و ما با این همه ادعا در انسانیت و مردمداری ،به بدترین شکل با مدیران کار بلد ورزشی برخورد می کنیم . به نظر من مدال های المپیک را کشورهایی می برند که هیچ گونه ادعایی نسبت به اخلاق و جوانمردی نمی کنند.

وی افزود :این اتفاق برای خود من هم در زمان مدیریت در فدراسیون فوتبال رخ داد و با تصمیم رییس جمهور وقت جایم را به یک مدیر سیاسی دادم . هیچ جای دنیا برخوردی که با امثال من و افشارزاده شد را نخواهید دید . چند نفر دور هم جمع می شوند و به بهانه هایی چون 2 شغله بودن و بازنشستگی از ادامه فعالیت مردی که سال ها برای ورزش کشور زحمت کشیده و در دنیای ورزش او را می شناسند ،جلوگیری می کنند . سیستم ما زمانی که در جایی گیر می کند ،آدم های سالم را به راس کار می آورد و پس از بهره مندی از توانایی آنها را به بهانه های مختلف کنار می گذارد .

مصطفوی در مورد بازنشسته بودن افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال بیان کرد : با توجه به اینکه افتخاری 6 ماه خدمت جبهه دارد و دارای مدرک ایثارگری است به همین دلیل فکر می کنم قوانین بازنشستگی در مورد او صدق نمیکند که این امری طبیعی است . اما در هر صورت برای افشارزاده که یکی از بزرگترین ذخایر ورزشی ایران ،آسیا و جهان است و نمونه اش در ورزش کمتر دیده می شود به آسانی این حکم اجرا می شود.
پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان گفت:حسنی خو با هوش و درایت خود سمت مدیر عاملی استقلال را که به گلوله آتششباهت دارد را قبول نکرد و به نظر من تصمیم درستی بود . افتخاری هم فردی فوتبال فهم است که در سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال و رریس کمیته فوتسال منشا خیر بوده و حدود 30 با فوتبال آشناست و حتی وی سابقه کار کردن با من را نیز دارد .به نظر من در شرایط کنونی افتخاری از بهترین افراد برای مدیریت استقلال بود که انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار