اهواز؛

حل مشکل جاده دسترسی 27 روستای شهیون

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول از برطرف شدن مشکل جاده دسترسی 27 روستای بخش شهیون دزفول خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب الله آصفی در آیین معارفه فرمانده پایگاه بسیج اداری فرمانداری دزفول با بیان اینکه مناطق محروم نیازمند روحیه جهادی مدیران و جهادگران بسیجی هستند گفت :27 روستای یک دهستان بخش شهیون دزفول حتی یک کیلومتر جاده نداشتند که با اقدام انجام شده و روحیه جهادی در مدت 2 ماه گذشته با صرف چهار میلیارد ریال اعتبار 10 کیلومتر برای این روستاها جاده سازی شد و مسیر این روستاها از چهار ساعت به 20 دقیقه کاهش یافت.

وی اظهار کرد:با احداث جاده برای این روستاهای محروم در بخش شهیون دزفول تعداد 13 خانواری که از این منطقه به استان لرستان مهاجرت کرده بودند به دیار خود بازگشتند.

معاون استاندار خوزستان بیان داشت :کارهای اقتصادی و عمرانی بسیاری در دزفول به ویژه در مناطق محروم این شهرستان در حال اجراست که در تاریخ بی سابقه است بطوری که افزون بر 300 هزار میلیارد ریال سرمایه وارد دزفول شده و استانهای دیگر برای جذب سرمایه گذار از شهرستان دزفول طلب کمک می کنند.

وی با انتقاد از آنچه که آنرا شیطنت برخی افراد در مسیر سرماه گذاری در دزفول عنوان کرد وگفت:روند اجرای برخی طرح های اقتصادی و عمرانی در شهرستان دزفول به دلیل شیطنت برخی افراد به کندی پیش می رود.

آصفی در ادامه پاسداری از انقلاب را از وظایف سپاه و بسیج دانست و گفت:آنچه بسیج را در این هدف والا یاری می کند رعایت اخلاق است.

وی بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بیش از آنکه سیاسی باشد اخلاقی است گفت: دوران دفاع مقدس نیز با اخلاق و روحیه جهادی بسیجیان و ایثارگران پیش رفت و اگر دفاع مقدس نبود ممکن بود ارزش های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شوند.

آصفی پایه بحران های اخلاقی در جامعه را بی صداقتی دانست واظهارداشت:افراد بسیجی باید خالص ترین،زحمت کش ترین و پاک ترین افراد باشند تا بتوانند روی دیگر افراد تاثیر گذاشته و روحیه جهادی را در جامعه زنده کنند.

وی از فرمانده بسیج اداری فرمانداری دزفول خواست با برقراری رابطه عاطفی با سایر اداره ها و به دور از تبعیض قومی و جناحی در پی تکریم ارباب رجوع و کمک به حل مشکل مردم باشد .

فرمانده بسیج اداره های دزفول نیز در این نشست گفت:در بخش اداری بسیج دزفول 2 هزار نفر در قالب سامانه بسیج عضو هستند که تعامل و کمک به ادارات را در دستور کار خود دارند.

سید عزیزالله پژوهیده افزود:تا زمانی که با تعامل دستگاه های مختلف کارها انجام می شود با پیشرفت کاری روبرو هستیم در غیر اینصورت با رکود و بی برنامگی مواجه خواهیم شد لذا از فرمانده بسیج فرمانداری تقاضا می شود با همفکری و تعامل در راستای ارتقای سطح روحی و جسمی کارکنان کوشا باشد و انجام وظیفه کند.

علی گل آرا جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این نشست بیان داشت :سپاه و بسیج به واسطه رسالت خود که دفاع از ارزش های انقلاب است هرجا که احساس نیاز شود ورود می کند که این حضور هوشمندانه در سالهای اخیر از نظر ساختاری گسترش یافته و در قالب بسیج اساتید،مهندسان، حقوق دان و دیگر اقشار شکل گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج در مناطق محروم دزفول گفت:با تلاش بسیجیان جهادگر به ساکنان دورافتاده ترین مناطق محروم احمدفداله دزفول خدمات رسانی شده که رضایت اهالی را به دنبال داشته است ضمن اینکه این فعالیت ها استمرار دارد.

در این نشست از فعالیت های علی توحیدی فرمانده پیشین بسیج پایگاه فرمانداری ویژه شهرستان دزفول تقدیر و حسین رحیمی به عنوان جانشین وی معرفی شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.