دورخیز شبکه دو برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر

مجموعه مستند تلویزیونی «کمی دور، کمی نزدیک» با پرداختن به موضوع پیشگیری مصرف مواد مخدر به اعتیاد «نه!» می‌گوید.

آرزو ابوحمزه تهیه کننده مجموعه مستند تلویزیونی «کمی دور، کمی نزدیک» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات این مستند داستانی بیان کرد: «کمی دور، کمی نزدیک»، مستندی داستانی با ساختار نمایشی بازسازی شده است که به موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر در 52 قسمت 25 دقیقه‌ای می‌پردازد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی مستندهای ما بصورت بازسازی شده پیش می‌رود، پیرامون ساختار مستند داستانی «کمی دور، کمی نزدیک»  بیان کرد: این مجموعه بیش از پیش به مصرف مواد مخدر و بازتاب آن در جامعه می‌پردازد و سعی کردیم با بازسازی مستندهایمان و تلفیق بخش‌های نمایشی و داستانی از بازیگران برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر در بستر خانواده‌ها استفاده کنیم.

ابوحمزه افزود: این برنامه بصورت ترکیبی و با ساختاری نو با تمام بخش‌های مختلف تلفیق شده است و تمام فصل‌ها را اعم از نمایش‌ها، مستندات و «کافه گالری» را در خود جای داده است.

وی درباره سیر داستانی این مجموعه مستند تلویزیونی عنوان کرد: «کمی دور، کمی نزدیک» داستان زوج بازیگری است که در واقع زندگی واقعی خودشان را بازی می‌کنند و در ادامه به پیشنهاد یکی از تهیه کنندگان تلویزیونی اجرای برنامه تلویزیونی را در بخشی تحت عنوان «کافه گالری» بر عهده می‌گیرند و به دنبال آن با هنجارهای جامعه روبرو می‌شوند.

تهیه کننده مجموعه مستند تلویزیونی «کمی دور، کمی نزدیک» ادامه داد: این زوج با بازی سمانه پاکدل و مهدی صبایی در ارتباط با پیشگیری مصرف مواد مخدر برنامه‌ای را در «کافه گالری» اجرا می‌کنند و در ادامه در قسمت زندگی شخصی آنها وارد آیتم نمایشی می‌شویم که با سهند جاهدی و مینا دلشاد به عنوان بازیگران جوان پیش می‌رود.

ابوحمزه با بیان تشکر از مدیریت شبکه دو سیما عنوان کرد: «کمی دور، کمی نزدیک» کاری از گروه خانواده فرهنگ شبکه دو است که به همت و صبوری‌های مدیر وقت دکتر جلالی و مدیریت جدید آشتیانی راد شکل گرفت و باید هم از این عزیزان و هم اعتماد آقای مهندس جعفری جلوه تشکر کنم.

وی اظهار داشت: ما تمام سعی خود را کردیم تا «کمی دور، کمی نزدیک» را با توجه به بیانات رهبری و آسیب‌های اجتماعی و مقوله اعتیاد با حضور کارشناسان و استفاده نکردن از چهره‌های برجسته سینمایی و تلویزیونی پیش ببریم. در این مسیر سوای از همراهی شبکه دو سیما، ستاد مبارزه با مواد مخدر، کارشناسان و...در ساخت این مجموعه با ما همکاری کردند.
 
ابوحمزه تصریح کرد: «کمی دور، کمی نزدیک» روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه از ساعت 13:20 تا 13:30 با حضور بازیگرانی چون؛ مهدی صبایی، سمانه پاکدل، رضا توکلی، پرستو صالحی، روشنک عجمیان، مریم خدارحمی، داریوش سلیمی، افشین نخعی، فرهاد فشارکی، بهراد خرازی و حسین ثامینه و کارگردانی مسعود عسگری با صدای مجتبی کبیری به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار