توجه به مديريت زنان در امر تعليم و تربيت

ریيس ستاد اجرايی اجلاس سی و سوم از توجه ويژه آموزش و پرورش به بكار گيری زنان در امر تعليم و تربيت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی ناصری معاون حقوقی آموزش و پرورش در مجلس صبح امروز در سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم بر حاضران جمع به ویژه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان مجلس گفت: مسئولان حاضر در جمع مسئولان تعلیم و تربیت كشورند كه شكوفایی كشور به این افراد وابسته است.

وی با اشاره به این كه این اجلاس از زمان شهید رجایی آغاز شد، ادامه داد: اجلاس برای تقدیر از اهالی تعلیم و تربیت و نبود هیچ فاصله ای بین صف و ستاد با هدف استفاده از تجربیات و نظریات شخصیت های عالی رتبه كشور برگزار شده است.

ناصری گفت: این اجلاس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا كه جمع بندی سه سال فعالیت آموزش و پرورش است.

رییس ستاد اجرایی اجلاس سی و سوم عنوان كرد: تریبون آزاد با وزیر آموزش و پرورش تدارك دیده شده تا اهالی تعلیم و تربیت به بیان مشكلات و نظرات خود بپردازند.

وی افزود: این اجلاس فرصتی برای جمع بندی برنامه های گذشته و برنامه ریزی برای یك سال آینده است.

ناصری در خصوص نحوه پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار كرد: شرایطی برای جذب از لحاظ مدرك، سابقه كاری، پایبندی به ارزشها، تجربه كاری و جایگاه اجتماعی تعریف شده و برای مدیران كل حداقل مدرك ارشد است و از نظر تجربه كاری باید رده قبل از مدیر كلی را گذرانده باشند.

وی ادامه داد: مدیران از لحاظ جایگاه اجتماعی باید اسوه باشند چرا كه تعلیم و تربیت كاری ساده نیست و با توجه به این مسئله برخی مدیران كل قبل از دولت تدبیر و امید همچنان به فعالیت می پردازند.

رییس ستاد اجرایی اجلاس سی و سوم اذعان كرد: سابقه مدیریتی ١٤ درصد و از نظر معلومات ٢١ درصد رشد مشاهده شده همچنین از لحاظ توجه به الویت ها مانند رزمندگی، جانبازی و مواردی از این قبیل رشد قابل توجه و بیش از ١٦ درصد داشتیم.

ناصری یادآور شد: با توجه به تأكید وزیر آموزش و پرورش جایگاه زنان در امر تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار