ارومیه؛

مهرورزی به جامعه بانوان از جمله راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان غربی در "همایش استانی دختران، حمایت های روانی، اجتماعی و توسعه پایدار" با اشاره به جایگاه والای دختران در نظام اسلامی تصریح کرد: بی توجهی به جایگاه این قشر عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهلا تاجفر ضمن تشریح اهمیت و جایگاه حضرت معصومه(س) و زن در قرآن کریم بر حفظ و صیانت از جایگاه زنان در جامعه اسلامی تاکید نمود.

وی در ادامه با اشاره به آسیبهای اجتماعی در جامعه، تحکیم بنیان خانواده، مهرورزی به زنان و دختران را از جمله راهکارهای مقابله با آسیبهای اجتماعی دانست.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با بیان اینکه دین مبین اسلام جایگاه والایی برای دختران و زنان قائل است افزود: نقش زنان در پیشبرد توسعه کشور اسلامی مهم است و توانمندسازی آنان باید بیش از اینها مورد توجه باشد.

تاجفر دهه کرامت را فرصتی ارزنده برای آشنایی با سیره حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) دانست و در رابطه با همایش استانی دختران نیز گفت: همایش استانی دختران، حمایتهای روانی،اجتماعی و توسعه پایدار که همزمان با سراسر کشور و بمناسبت روز دختر در استان برگزار شد فرصتی ارزشمند برای ایجاد حساسیت در جامعه بشمار می رود .

گفتنی است، نقش آموزش در حمایتهای روانی اجتماعی دختران، نقش ابعاد کلی سلامت دختران در توسعه پایدار، راهکارهای توانمندسازی دختران در توسعه پایدار، دختران به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه و قوانین حقوقی در حمایت های روانی اجتماعی دختران از جمله محورهای این همایش بود.

در این همایش از 3 مقاله برتر با اهدای جوایزی قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.