المپیک ریو 2016؛

مراسم بدرقه کشتی گیران برگزار شد/ پرداخت پاداش 20 میلیونی به کاروان کشتی

در آستانه بازی‌های المپیک 2016 برزیل مراسم بدرقه تیم‌های کشتی آزاد فرنگی در خانه کشتی تهران برگزار شد.

مراسم بدرقه کشتی گیران برگزار شد/ پرداخت 20 میلیونی به کاروان کشتی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بدرقه کشتی‌گیران با حضور اعضای کادر فنی و کشتی گیران اعزامی به المپیک در خانه شماره کشتی برگزار شد در ابتدا رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برای دقایقی صحبت کرد و سپس محمد بنا سر‌مربی تیم ملی فرنگی کشورمان ضمن تشکر از حضور مسئولین در مراسم بدرقه اظهار داشت: ما برای موفقیت کشتی در میدان المپیک با همه وجود تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

در ادمه این مراسم مسئولان بانک پاسارگاد به عنوان حامی فدراسیون کشتی جوایز ویژه ای را برای مدال آوران المپیکی به شرح زیر در نظر گرفتند:
 
1- به نیت چهارده معصوم (ع) برای هر کشتی گیر طلایی المپیک، تعداد 140 عدد سکه تمام بهار آزادی.
2- به نیت چهارده معصوم (ع) برای هر کشتی گیر نقره ای المپیک، تعداد 140 نیم سکه بهار آزادی.
3- به نیت چهارده معصوم (ع) برای هر کشتی گیر برنزی المپیک، تعداد 140 عدد ربع سکه بهار آزادی.
4- به ازای برترین مدال دریافت شده از سوی تیم ملی در المپیک در هر رشته، سرمربی مربوطه معادل تعداد سکه دریافتی کشتی گیر مرتبط را، یک نوبت دریافت می کند.
5- به ازای برترین مدال دریافت شده از سوی کشتی گیران مربوط به هر مربی، مربی ذیربط، نصف تعداد سکه دریافتی کشتی گیر مرتبط را، یک نوبت دریافت می کند.
6- جهت سایر عوامل مدیریتی و همراهان تیم نیز، جوائزی در نظر گرفته شده است.
7- بانک پاسارگاد همچنین برای هر کشتی گیر و هریک از اعضای کادر فنی اعزامی به رقابت های المپیک مبلغ 20 میلیون تومان پاداش در نظر گرفت و برای سایر عوامل نیز نصف این مبلغ را اختصاص داد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
درود بر اسپانسر عزیز تیم ملی کشتی. و همچنین آرزوی خداقوت و پیروزی و سربلندی در بازیهای المپیک جهت کاروان ورزشی ایران بخصوص کشتی گیرهای عزیز. خداقوت پهلوانان. ان شاالله همه تون طلایی برگردید. دست خدا همراهتون. یا علی مدد. ماهم دعاتون می کنیم. الهی به امید تو
آخرین اخبار