کرمان؛

کمیته امداددر صدرتسهیلات اشتغال کرمان

مدیرکل کار ،تعاون ورفاه اجتماعی استان کرمان گفت: بیشترین تسهیلاتی که در اختیار متقاضیان قرار گرفته از سوی کمیته امداد استان کرمان بوده است.

بیشترین تسهیلات پرداختی به کارآفرینان توسط کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا اسماعیلی افزود: کاهش نرخ بیکاری یکی از اهداف برنامه ششم توسعه است که باید براساس برنامه ریزی ها و طرح ها، کار را پیش ببریم تا علاوه بر حفظ اشتغال موجود، اشتغال جدید نیز ایجاد شود.

وی افزود: روند پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از آبان ماه سال گذشته تا مرداد سال جاری محاسبه می شود و از 270 میلیارد تومانی که در سال گذشته در استان برای خوداشتغالی در نظر گرفته شده بود، 167 میلیارد تومان پرداخت شده که رقم قابل توجهی است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه 229 میلیارد تومان پرداخت اعتبار به بانک معرفی شده بود، تصریح کرد: از این محل 14 هزار و 600 نفر شغل ایجاد شده که به متقاضیان بازار کار کمک زیادی کرده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: ما در اداره کار در سال گذشته 11 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار خوداشتغالی داشتیم که 10 میلیارد و 800 میلیون تومان به بانک معرفی شده اما بانک ها به ویژه در جنوب استان همکاری خوبی نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان رتبه هشتم ارائه تسهیلات اشتغال زا است.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: کرمان ، اشتغال ، بانک ، تسهیلات ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار