شهرکرد؛

خبررسانی برای خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات جامعه

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان سازمان صدا و سیما، هدف فعالیتهای خبری و اطلاع رسانی در جمهوری اسلامی را خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات جامعه بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دکتر علی محمد صالحی در آستانه «17 مرداد روز خبرنگار» در جمع اعضای باشگاه خبرنگاران جوان استان چهارمحال و بختیاری، سرعت، صحت و صداقت را از اصول مورد توجه و رموز موفقیت در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی دانست و گفت: باشگاه خبرنگارن جوان با توجه جدی به این امر، گام مهمی در جذب مخاطب برداشته است.

وی افزود: مهمترین سرمایه و دستاورد باشگاه خبرنگاران جوان، مخاطبین از اقشار مختلف و بویژه جوانان علاقمند است و برنامه ریزی برای حفظ و افزایش مخاطبین با ارتباط مستمر و دوسویه ضمن بهره گیری مناسب از امکانات و ظرفیتهای موجود و ابزار و شیوه های نوین از اولویتهای این واحد به شمار می رود.

صالحی همچنین از موفقیت سایت باشگاه خبرنگاران جوان (www.yjc.ir) به عنوان بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا در افزایش سرعت اطلاع رسانی و کسب رتبه های بالای کشوری در میزان جذب مخاطب، در مقایسه با سایت ها و پایگاه های مختلف خبر داد.

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان، بخش شهروند خبرنگار را از ظرفیت های ایجاد شده برای ارتباط و حضور مخاطبین از نقاط محتلف کشور در زمینه گزارشات خبری و تصویری بیان کرد و گفت: تداوم آموزش و افزایش سواد رسانه ای در جامعه، در سرلوحه کار این واحد قرار دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با اشاره به جنگ نرم دشمن و تأکید بر اهمیت توجه به سلایق، علایق و نیاز مخاطبان در رسانه گفت: ماندگاری مخاطب به محتوای غنی و حضور در تولیدات مختلف بستگی دارد.

مهرداد عظیمی با تبریک توفیقات باشگاه خبرنگاران جوان در عرصه های مختلف، از عملکرد مطلوب، مثبت و رو به رشد این واحد به عنوان بازوی خبری رسانه ملی قدردانی کرد.

گفتنی است: برپایی کارگاه آموزشی در بخش اخبار مکتوب و گزارش های تصویری، از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر علی محمد صالحی رئیس و سید علیرضا افضلی نژاد مدیر امور استان های باشگاه خبرنگاران جوان به شهرکرد بود.

17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات های ایرانی در این شهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار