«محمود گیلانی» مشاور ارشد در امور اقوام و نماینده ویژه ریاست اجرائیه در امور مهاجرین شد

«عبدالله عبدالله» سید محمود گیلانی را به عنوان مشاور ارشد در امور اقوام و سرحدات و نماینده ویژه ریاست اجرائیه در امور مهاجرین مقیم پاکستان منصوب کرد.

«محمود گیلانی» مشاور ارشد در امور اقوام و نماینده ویژه ریاست اجرائیه در امور مهاجرین شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «عبدالله عبدالله» رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان در مراسمی با حضور مسئولین ریاست اجرائیه، «سید محمود گیلانی» را به عنوان مشاور ارشد در امور اقوام و نماینده ویژه ریاست اجرائیه افغانستان در امور مهاجرین مقیم پاکستان معرفی کرد.

در این مراسم رئیس اجرائیه کشورمان سید محمود گیلانی را شخصیتی متعهد عنوان کرد و مسؤولیت جدید را به وی تبریک گفت.

عبدالله به ریاست دفترش دستور داد که تسهیلات مورد نیاز را برای مشاور جدید ریاست اجرائیه فراهم شود.

وی همچنین به سید محمود گیلانی دستور داد که اقدامات لازم را با وزارت مهاجرین برای  رفع مشکلات مهاجرین ایجاد نماید و علاوه بر آن بر  برنامه‌های نهادهای بین‌المللی در امور مهاجرین را پیگیری کند.

سید محمود گیلانی ضمن قدردانی از مقام ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان مبنی برانتصاب وی تعهد کرد که با کمال اخلاص و تعهد در سمت جدیدش تلاش کند.

مشاور ارشد ریاست اجرائیه افغانستان در پایان صحبت‌هایش یکی از راه‌های موثر برای رفع مشکلات مهاجرین در پاکستان را برقراری تماس‌های مستقیم مقامات افغانستانی با مقامات پاکستانی دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار