برگزاری جشن تولد 55 سالگی اوباما با حضور چهره‌های مشهور و مراسم رقص اجباری

همسر اوباما آخرین جشن تولد رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید را در سکوت کامل خبری برگزار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از واشینگتن پست، در حالیکه روز گذشته (شنبه) خبری مبنی بر تدارک یک جشن تولد خصوصی برای باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – از سوی همسرش میشل اوباما طی روزهای آینده منتشر شد، ظاهراً این جشن خانوادگی جمعه شب با حضور چهره‌های سیاسی و هنری مشهور در سکوت کامل خبری برگزار شده است. 

این مراسم که به مناسبت 55 سالگی رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، احتمالاً آخرین مراسم جشنی بود که وی در کاخ سفید در آن شرکت کرد. 

شایعات مربوط به این جشن از اوایل صبح پنجشنبه همزمان با روز تولد اوباما در محافل خبری و سیاسی آمریکا منتشر شد، اما از آنجاکه کاخ سفید معمولاً درمورد جشن‌های خانوادگی رئیس جمهور اصل محرمانگی را به طور کامل رعایت می‌کند، خبر برگزاری این جشن پس از برگزاری آن منتشر شد. حتی در اطلاع‌رسانی توییتری کوتاهی که از سوی کاخ سفید در آستانه برگزاری این جشن انجام شد نیز هیچ اشاره‌ای به زمان و محل برگزاری این جشن و نام مهمانان آن نشده بود. 

جشن تولد 55 سالگی اوباما بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد. با این حال، بر اساس اخبار تایید شده، «مجیک جانسون» (بسکتبالیست معروف)، «الن دی‌جنرس» (کمدین و شومن زن آمریکایی)، «پورشه دی‌راسی» (بازیگر و مجری زن استرالیایی-آمریکایی)، «آلونزو مورنینگ» (ستاره سابق بسکتبال و همبازی گلف اوباما)، «استیوی واندر» (خواننده و ترانه‌سرای سیاه‌پوست آمریکایی)، «آشر» (خواننده آمریکایی)، «کندریک لامار» (خواننده رپ موردعلاقه اوباما)، «آلفره وودارد» (بازیگر)،‌ «شان کوری کارتر» ملقب به «جی-زی» (خواننده رپ ثروتمند آمریکایی)، «بیانسه جیزل نولز» (خواننده و هنرپیشه زن آمریکایی و دوست نزدیک میشل اوباما)، «سارا جسیکا پارکر» (بازیگر هالیوود)، «جنیفر هادسون» (خواننده و بازیگر زن) در این مراسم شرکت داشتند.

در این مراسم، چهره‌های سیاسی شناخته‌شده‌ای مانند «رام امانوئل» (شهردار شیکاگو و رئیس دفتر سابق اوباما)، «نانسی پلوسی» (رئیس فراکسیون اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا)، «لورتا لینچ» (دادستان کل آمریکا) و «هیلاری کلینتون» (نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات) نیز حضور داشتند. 

گفته می‌شود این جشن تولد با توجه به علاقه شخصی اوباما با مراسم رقص نیز همراه بوده و طبق معمول، رقصیدن تمام مهمانان در آن اجباری بوده است. در این مراسم، تلفن همراه مهمانان نیز پیش از ورود به مراسم از آنها تحویل گرفته شد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار