قزوین؛

تاکید بر ضرورت حمایت نمایندگان استان از صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بر حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از صنایع کوچک تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حمید رضا خانپوردر نشست تخصصی مجمع نمایندگان مردم استان قزوین با مدیرعامل و کارشناسان شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: حمایت مجلس از صنایع کوچک و راه اندازی و تکمیل واحدهای نیمه تمام می تواند زمینه کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان را تسریع کند.

وی افزود: مهمترین دغدغه و مشکل قابل طرح برای پیگیری از سوی نمایندگان تامین اعتبار لازم برای ایجاد تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی کاسپین، احیاء واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی اولویت دار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یادآورشد: همچنین لوایح پیشنهادی قانون برنامه ششم توسعه، تامین آب و برق شهرک های صنعتی، افزایش میزان تخصیص آب برای صنایع کشور در برنامه ششم، افزایش سرمایه صندوق ضمانت برای حل مشکل تامین وثیقه واحدهای کوچک و همکاری بیشتر بانکها در تخصیص اعتبار طرح رونق اقتصادی و کسب و کار برای طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد از دیگر مشکلات کنونی است.

خانپور از نمایندگان خواست تا با حمایت جدی از صنایع کوچک زمینه کاهش نرخ بیکاری و کمک به اشتغال پایدار را بیش از گذشته فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.