قلی زاده: امید زیادی برای ملی پوش شدن دارم/ سایپا به حق خود در لیگ برتر رسید

هافبک جوان تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم با حمایت کادرفنی و بازیکنان سایپا، در لیگ شانزدهم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورم.

علی قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین پیروزی سایپا در لیگ شانزدهم، اظهار کرد: ما در بازی مقابل پرسپولیس و ذوب آهن هم فوتبال خوبی بازی کردیم اما به دلیل بدشانسی و برخی اشتباهات در کسب پیروزی ناکام ماندیم. با این حال در دیدار با سیاه جامگان به حق خود رسیدیم.
 
وی افزود: در هر 2 نیمه دیدار با حریف مشهدی حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و حتی می توانستیم با اختلاف گل بیشتری سیاه جامگان را شکست دهیم.
 
 قلی زاده در مورد تقابل با پدیده در هفته آینده لیگ برتر، بیان کرد: پدیده امسال نتایج خوبی کسب کرده است، به نظر من در لیگ شانزدهم، تمام تیم ها برای برد به مصاف حریفان خود می روند و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست البته سایپا هم با توجه به کسب نخستین برد خود در لیگ برتر با انگیزه بیشتری مقابل پدیده بازی خواهد کرد.
 
هافبک جوان سایپا درمورد درخشش خود در لیگ شانزدهم، گفت: من در 2 سال گذشته از اردوهای تیم ملی پایه به تمرینات سایپا اضافه  شدم و فشار تمرینات بدنسازی منجر به آسیب دیدگی ام در آغاز فصل شد، همین عامل در ادامه لیگ به ضررم بود اما امسال تمرینات بدنسازی سایپا زیرنظر حسین فرکی و دستیارانش به گونه ای پیش رفته که از همان ابتدای فصل بدنم در اوج آمادگی قرار گرفته و با توجه به اردوی خوبی که در گرجستان پشت سر گذاشتیم، توانستم نظر سرمربی را برای حضور در ترکیب ثابت سایپا جلب کنم.
 
وی ادامه داد: حسین فرکی از لحاظ فنی و اخلاقی جزو برترین مربیان ایران است و خیلی خوشحالم که به من اعتماد دارد البته مجید جلالی هم به بازی من اعتقاد داشت اما آسیب دیدگی های متوالی مانع از حضور ثابت من در ترکیب سایپا در فصل گذشته شد، امیدوارم با انجام بازی های خوب در طول لیگ شانزدهم نظر کادرفنی تیم ملی را به دست آورم.
 
 
پدیده این روزهای تیم فوتبال سایپا درباره این که آیا امیدی دارد تا مانند مهدی ترابی به تیم ملی برسد یا خیر، گفت: حدود هشت سال است که با ترابی هستم و 2 سال  هم اتاقی شده ایم. ترابی مسیر پیشرفت و حضور در تیم ملی را به سرعت طی کرد. من هم امید زیادی دارم تا با حمایت کادرفنی و بازیکنان سایپا، در لیگ شانزدهم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار