اردبیل؛

افزایش اعتبارات سازمان ملی استاندارد

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت‌:‌ براساس تاکید رئیس جمهوری بودجه سازمان ملی استاندارد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ وحید مرندی مقدم در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار داشت:‌ با توجه به جایگاه استاندارد و استانداردسازی در جامعه برای افزایش کیفیت کالاها و خدمات ارائه‌شده تلاش و جدیت بر این است تا فعالیت‌ها در حوزه استانداردسازی هر چه بیشتر را در جامعه توسعه دهیم.

وی با تاکید بر توسعه همکاری و مشارکت سایر نهادها در راستای افزایش استانداردسازی در جامعه تصریح کرد: حمایت و همراهی نهادهایی همچون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زمینه‌ساز ارتقای کیفیت کالاها و خدمات و ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد در جامعه می‌شود که با توجه به اهمیت این امر انتظار می‌رود شاهد توسعه این همکاری‌ها باشیم.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به جلسه ریاست جمهوری با هیئت وزیران بیان کرد: در این جلسه رئیس جمهوری به افزایش بودجه سازمان ملی استاندارد تاکید و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را موظف به افزایش اعتبار این سازمان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.