عبدالهی :امیدوارم باشگاه استقلال از بلاتکلیفی خارج شود

مشاور باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با انتخاب یک نفر شرایط به گونه ای باشد تا استقلال از بلاتکلیفی خارج شود.

نصراله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص کناره گیری و استعفای حسنی خو از مدیر عاملی باشگاه استقلال اظهار داشت:در هر صورت این تصمیمی بوده که از سوی حسنی خو گرفته شده اما بهتر است با انتخاب یک نفر شرایط به گونه ای باشد که استقلال از بلاتکلیفی در بیاید و امیدوارم هر چه زودتر تصمیم درست در این زمینه گرفته شود و باشگاه استقلال هم از بلاتکلیف بودن خارج شود .

 وی درباره شکست استقلال مقابل تیم نفت آبادان گفت :روز بد بازی برای تیم ما روز گذشته بود و در حالی که بازی را برده بودیم و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما به یک باره به دلیل یک یا دو اشتباه فردی نتیجه را واگذار کردیم .

عبدالهی درباره مصاحبه کنعانی زادگان علیه تیم افزود: به نظرم این بازیکن در صحبت های خود منظوری نداشته و به دلیل ناراحتی و باخت حرفی هایی زده و به طور حتم با توجه به توضیحاتی که در آینده خواهد داد اعلام می کند که منظوری نداشته است ما در این باره نیزکادر فنی تصمیمات لازم را اتخاذ می کند .

مشاور باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد : جا دارد از هواداران عزیز آبی پوش تشکر ویژه ای داشته باشم که تا پایان دیدار منطقی رفتار کردند و تیم را تشویق می کردند .



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار