کرمانشاه؛

برنامه های دهه کرامت برای نخستین بار در کرمانشاه

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه از برگزاری بیش از 35 عنوان برنامه در سطح شهر کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پوریا جلالی  افزود: برای اولین بار در کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت بیش از 35 عنوان برنامه در هشت منطقه شهرداری کرمانشاه در نظر گرفته شده و در هر منطقه به طور میانگین سه تا چهار برنامه برگزار خواهد شد.

وی گفت:اولین برنامه با حضور گروه تواشیح و برنامه نقاشی و به صورت زنده از شبکه زاگرس کلید خورد.روزهای پنجشنبه و جمعه (21 و 22 مرداد) مجددا برگزاری هشت جنگ شادی و نمایش فیلم و موسیقی را در سطح شهر خواهیم داشت.


جلالی اجرای مسابقه زنده نقاشی ، 10 مورد اجرای تئاتر خیابانی در هر روز، اجرای عصر شعر ، در محل پارک معلم، برنامه دعای توسل در هشت نقطه شهر ، محفل انس با قرآن کریم
، در پارک فدک با حضور قاریان ممتاز کشوری، حضور در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و مراکز بهزیستی و سالمندان در روز ولادت امام رضا(ع) و  نمایشگاه عکس خیابانی... را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.


وی از برپایی اولین جشنواره غذا و آشپزی با عنوان "نذر امام رضا (ع)" در  روز شنبه 23 مرداد و در محل پارک نوبهار خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره با همکاری جمعیت خیریه امام علی(ع) برپا می‌شود و عواید فروش آن به نیازمندان اعطا خواهد شد.


جلالی برپایی همایش پزشکی "طب‌الرضا" در تالار وحدت و در روز شنبه (23 مرداد) را برنامه دیگر عنوان کرد و افزود: همایش طب خانواده و سلامت با موضوع تغذیه و روانشناسی نوزادان را نیز در روز پنجشنبه (21 مرداد) خواهیم داشت.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار