مدیر سینما آزادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محدودیت سنی برای فیلم‌ها موجب رونق سینما می‌شود

اگر طرح محدودیت سنی، به گیشه ضربه می‌زد، به طور حتم کشورهای پیشرو در سینما از آن حمایت نمی کردند.

رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که آیا طرح محدودیت سنی برای فیلم‌ها به فروش ضربه می‌زند، بیان کرد: ما معتقد هستیم که این طرح بسیار ثمربخش است و می تواند به رونق سینما کمک کند. از طرف دیگر اگر این طرح به گیشه ضربه می‌زد، به طور حتم کشورهای پیشرو در سینما از آن حمایت نمی کردند.

وی درباره این طرح افزود: شرایط سنی که شورای پخش و نمایش آن را تصویب کرده است و هم اکنون در سینماها اجرا می شود، بسیار درست و منطقی است. زمانی بود که مردم بلا تکلیف بودند و با کودکانشان به سینما می‌آمدند؛ به تماشای فیلمی می‌نشستند که مناسب سن آنها نبود. نتیجه آن این بود که ناراضی از سینما بیرون می رفتند اما با این اقدام امید آن می‌رود که دیگر از این اتفاقات در سینماها نیفتد.

سعیدی پور اظهار داشت: در گذشته فیلمسازان ما از محدودیت سنی به عنوان یک راهکار برای فروش بیشتر فیلم استفاده می‌کردند. محدودیت سنی نوعی تبلیغ برای فیلم شده بود ولی در این سالها با فرهنگ‌سازی در خصوص این موضوع، شرایط بهتری برای فیلم دیدن مهیا شده است.
 
مدیر سینما آزادی در انتها در خصوص رونق سینماها از ابتدای سال تاکنون گفت: خوشبختانه از ابتدای سال 95 تاکنون شاهد رونق سینماها هستیم. با توجه به فیلم‌های باکیفیت در حال اکران، مردم استقبال خوبی از فیلم‌ها می‌کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار