هوری: فکر بردن استقلال را هم نمی کردم

دروازه بان صنعت نفت آبادان گفت: استقلال تیم بزرگی است و من حتی فکرش را هم نمی کردم که چنین تیمی را شکست دهیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوری: فکر بردن استقلال را هم نمی کردمحسن هوری درباره برد  صنعت نفت مقابل استقلال گفت: خدا را شاکرم که مقابل تیم بزرگ استقلال به پیروزی رسیدیم. البته در این بازی خوب، شانس هم مقداری به کمکمان آمد.
 بسیار خوشحالم که مردم آبادان را خوشحال کردیم، برای علی ‌آقای منصوریان و تمیش هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد بی احترامی هواداران استقلال بیان کرد: من تمرکزم روی تیمم بود و به این بی احترامی ها کاری نداشتم. با این حال خدا را شاکرم که توانستیم پیروز شویم. از هواداران صنعت نفت هم تشکر می‌کنم که از ابتدای بازی ما را تشویق کردند.

هوری ادامه داد: فکر نمی‌کردم چنین نتیچه‌ای رقم بخورد، به هر حال روز خوبی برای ما بود و بازیکنان تمام دستورات کادر فنی را اجرا کردند.

وی درمورد اینکه آیا 40 سال سن دارد پاسخ داد: من 32 ساله هستم و درست نیست که هشت سال سنم را بالا ببرید.

دروازه بان صنعت نفت در مورد این که از جه زمانی فوتبال را شروع کرده، گفت واقعاً نمی‌دانم از چه زمانی فوتبالم را شروع کردم اما اگر  از عادل فردوسی‌پور بپرسید، بهتر می‌داند. هرچند در جوانان فولاد  بازی کرده‌ام، اما زمان دقیق آن را نمی‌دانم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
صد رحمت به مظلومي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
ببین الان دیگه همه تیمها برای بردن ما میان!!!روشون بازشده بااین دسته گلی که منصوريان بابازیهای زیباش برااستقلال به آب داد!!!اگرمیخواستن همش بدن خسروسانترکنه چرامربی عوض کردن،،دادن توپ به خسرو وهمش سانترکردن شدتاکتیک!!! این بودزیبابازی کردن که قولش داده بودن بعضیا!!!سانترعمه منم بلدبودبگه .....بدیدخسروبسانتره
آخرین اخبار