اختصاصی/

پاتک پلیس به مخفيگاه سوداگران مرگ در شرق تهران/ 3 متهم دستگیر شدند

رئيس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، از دستگيري 3خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادير قابل توجهی مواد مخدر از مخفیگاه آن ها خبر داد.

پاتک پلیس به مخفيگاه سوداگران مرگ در شرق تهران/ 3 متهم دستگیر شدندسرگرد محد قربان منصوری، رييس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستاي تدابير رييس پليس پايتخت و همچنين پاسخ به درخواست ها و دغدغه هاي شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تيم هاي عملياتي اين کلانتري اقدامات خود را در اين خصوص آغاز کرده و طي چند شبانه روز گذشته موفق به شناسايي يک باند سه نفره توزيع مواد مخدر در محدوده شرق تهران شدند.

رييس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس افزود:در ادامه نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضايي قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسي از مخفيگاه آنها صادر شد که تيم هاي عملياتي شب گذشته براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: با هماهنگي هاي انجام شده مخفيگاه متهمان محاصره شده و در اين عمليات سه خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندي مواد مخدر بودند بازداشت شدند.

گفتنی است، متهمان پس از بازداشت به کلانتري منتقل شده و پس از تشکيل پرونده به پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
اصل کاریا و عمده فروشارو هم دستگیر کنین با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
خسته نباشید دلاوران

فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
ممنون از تلاش پلیس، ،،
اعدام برای همه شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
خدا قوت...
آخرین اخبار