گزارش/

تاوان غفلت؛داستان تکان دهنده از یک دختر فریب خورده

از طريق يکی از شبکه های اجتماعی با پارسا آشنا شدم او خودش را اهل يکی از استان های غربی کشور معرفی کرد .

تاوان غفلت؛داستان تکان دهنده از یک دختر فریب خورده
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،دانشجو هستم و از يکي از شهرستان هاي استان به اينجا آمده ام و در خوابگاه زندگي  مي کنم و پدرو مادر بيچاره و ساده دل من فکر مي کنند دخترشون رو براي تحصيل فرستادن ولي خبر ندارن که چه گندي زده ام ومطمئنم اگر بفهمند سکته خواهند کرد .

دختر سر به راهي بودم و کاري به کسي نداشتم و سرم توي درس و کتاب بود . چند تا هم اتاقي هم داشتم که سرو گوششون مي جنبيد خيلي توگوشم خواندند که بابا چرا تو اينقدر پاستوريزه اي و عضو هيچ شبکه اي نيستي ! هرچند اوايل زير بار نرفتم .حتي خواستم اتاقم را  عوض کنم ولي چون وسط سال بود هيچ کس حاضر نشد جايش را با من عوض کند .

بالاخره اين دوستان نااهل پيروز شدند و مرا تسليم کردند .شايد يکي از دلايلي که زير بار حرفشون رفتم اين بود که ديگه از متلکاشون خسته شده بودم .اين بود که يک گوشي  مجهز به اندرويد خريدم .خريد گوشي همانا و رفتن در دام فريبنده شبکه هاي اجتماعي همان! کارم صبح تاشب شده بود وب گردي در سايت هاي مختلف  تا اينکه در يکي از شبکه هاي اجتماعي با پارسا آشنا شدم . او خودش را اهل يکي از استان هاي غربي کشور معرفي کرد.

بعد از کمي آشنايي کم کم صحبت هايش رنگ احساسي و عاشقانه به خود گرفت او ادعا مي کرد که نه يک دل بلکه صد دل عاشقم شده و اين احساس دوطرفه بود .تحمل اينکه روزي او را از دست بدهم را نداشتم . يک روز پارسا ازم خواست بهانه اي جور کنم و به ديدنش بروم  ، من هم بدون اطلاع والدينم به سمت شهر او راه افتادم فقط يکي از دوستانم را در جريان گذاشتم .  پارسا  در ترمينال منتظرم بود . از ديدنش احساس خوبي داشتم . او از من خواست همراهش به جشن تولد يکي از دوستانش بروم و قول داد که اتفاقي نمي افتد و همه بچه هاي مثبتي هستند .

وقتي به آنجا رسيديم .اصلاً آنطور که فکر مي کردم نبود عده اي دختر و پسر با سرو وضع نامناسب در حال رقص و پايکوبي بودند .پارسا مرا به آنه معرفي کرد و گفت براي استراحت به اتاق بروم او با رويي باز خيلي تحويلم گرفت و شربتي برايم آورد خوردن شربت همانا و ....وقتي به خودم آمدم فهميدم  ساعتها خواب بودم  .  احساس بدي بهم دست داد ديگه پارسايي نبود هرچه تماس مي گرفتم جواب نمي داد تا اينکه برايم يک فيلم ويدئويي ارسال کرد و پشت بندش جمله اي که وقتي شنيدم دنيا روي سرم خراب شدم و چشمانم تيره و تار شد .

آري آن فرد شياد و کلاه بردار که خود را عاشق دلباخته ام معرفي کرده بود کلاهبرداري بيش نبود . مرا با شربت بيهوش و همراه چند نفر ديگر مورد سوء استفاده قرار داده بودند واز آن صحنه فيلم تهيه کرده بودند. در پيامي که برايم فرستاده بود تأکيد کرده بود که اگر مبلغ 5 ميليون تومان برايش واريز نکنم آن فيلم کذايي را در شبکه هاي اجتماعي مختلف منتشر مي کند .

مثل ديوانه ها شده بودم خودم را به درو ديوار مي زدم  نمي دانستم بايد چه کنم و چه خاکي بر سرم بريزم .اگر پدر و مادرم موضوع را مي فهميدند بايد چه مي کردم و براي  آبروي بر باد رفته و لکه دار شدن عفتم چه توجيهي داشتم .

هر طور بود مبلغ درخواستي را فراهم کردم ولي کاش به همان يکبار ختم مي شد.اين شيطان صفت نامرد مجدداً از من اخاذي مي کرد و به خرجش هم نمي رفت که هيچ پولي در بساط ندارم .چند بار تصميم گرفتم خودکشي کنم  که دوستانم مانعم شدند .حالا به اينجا آمده ام که کمکم کنيد ...

نظريه کارشناس مشاوره و مددکاري :

انسان، موجودي مدني‌الطبع ناميده شده و همواره با همنوعانش در ارتباط بوده، در واقع اين ارتباط ريشه در نياز او به ارتباطات اجتماعي دارد، همين نياز سبب شکل‌گيري اجتماعات انساني، شهرها و جوامع شده و در گذر زمان و ادوار زندگي انسان متحول و متطور گشته است. بشر، در دوره‌هاي گوناگون براي تسهيل ارتباطات اجتماعي خود دست به اختراعاتي از جمله، تلفن، تلگراف، تلوزيون، ماهواره و اينترنت زده است. شبکه‌هاي اجتماعي نيزدر اين برحه از زمان  که براي تسهيل ارتباطات افراد  بوده از اين نوع است .

نوجوان و جوانان بيش از ديگر گروه‌هاي سني از شبکه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌کنند و اگرچه در بسياري از موارد والدين فعاليت آنها را زير نظر مي‌گيرند، اما فرزندان هم ترجيح مي‌دهند در مورد نوع فعاليت‌هاي خود توضيحي به آنها ندهند. اين رفتارها موجب مي‌شود حريم شخصي در بسياري از موارد به خطر بيفتد.

کودکان بدون آنکه از عواقب فعاليت‌هاي اجتماعي خود در اينترنت مطلع باشند، عکس‌هاي شخصي خود را با ديگران به‌اشتراک مي‌گذارند، درباره تاريخ سفر خود و اعضاي خانواده توضيح مي‌دهند، اطلاعاتي را در مورد شغل و ميزان درآمد والدين منتشر مي‌کنند و در مجموع مواردي را به‌صورت عمومي ارايه مي‌دهند که مي‌تواند عاملي براي تهديد حريم شخصي آنها باشد.

تهديدات شبکه هاي اجتماعي

تضعيف انسانيت و از بين رفتن "حيا " در انسان

نقش بستن تصاوير در ذهن به طوري که حتي ثابت کرده‌اند 15 سال نيز در خاطر انسان مي‌ماند و يادآوري مي‌شود.

مسائل ديگري چون؛ سستي ايمان، انزوا و دوري از اجتماع، تحليل توان عقلي، آماده شدن روح و قلب براي بهره‌برداري بيشتر شيطان و ...

چشم‌چراني در اين شبکه‌ها :به علت راحت بودن ارسال تصاوير و کليپ‌ها در اين فضاهاي اجتماعي- خصوصي يا عمومي- که مسلماً وجود وسوسه‌هاي شيطان و هواي نفس را نمي‌توان در اين جا ناديده گرفت، اصولاً محيطي مناسب براي "همه‌چيز ديدن" و "همه‌چيز شنيدن" مهيا شده است.

در مورد نوجوانان و جواناني که به علل مختلف در اين فضا هستند، به علت حساسيت بيش از اندازه آنها و همين طور شرايطي که اين روزها آنها را به سمت تماشاي اين صحنه‌ها مي‌کشاند،‌ شايد نتوان به گفتن عوارض بسنده کرد، فقط مي‌شود گفت: جلوي آنها را بگيريد، زيرا ورود آنها به اين فضاي بي‌در و پيکر همان و خنده مستانه شيطان همان ...!!!

در اين بين نقش آگاهي سازي ، پر کردن اوقات فراغت توده ي مردم و به ويژه نسل جوان، بطور خاص کشورهاي جهان سوم که جمعيت جوان زيادي در اختيار دارند از خطرات وآسيب هاي اين شبکه ها  مي تواند از ميزان آسيب هاي اين تکنولوژي بکاهد.

داستان فوق از سوی پایگاه اطلاع رسانی پلیس ارسال شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
دقیقا نظیر این داستان رو همه ی ما چندین بار تا حالا شنیدیم
اما کو گوش شنوا
این همه میشنویم ولی دوباره چقدر ساده می بازیـــــــــــــــــــــــم
چقدر ساده فریب میخوریم
به نظر من باید بلایی سر این افراد که به ناموس مردم دست درازی میکنن بیارن که عبرتی برای دیگران بشه
دخترا که ماشالله یه دوستت دارم می شنون عقل از سر و کله شون می پره کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
دخترها اسیر احساسات میشن و چشم و گوششون بسته میشه و کارهایی میکنند که با عقل جور در نمیاد مثل همین که رفته شهر دیگه دیدن طرف ،بی دلیل نیست که اسلام مخالف ارتباط دختر و پسر هست، این برای محافظت از خود دختران و زنان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
فیشهای نجومى حقوقی به کجا رسید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
سلام مسئولین هم باید به فکر باشند وقتی امکاناتی را به جامعه ارائه می کنند باید به مردم آموزش بدهند مثل همین دنیای مجازی.وقتی حالا خیلی از نوجوانان ما از امکانات گوشی اندروید استفاده می کنند باید دولت در مدارس آموزش استفاده از دنیای مجازی را آموزش دهد تا همچنین اتفاقاتی کمتر شو د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
مشکل عدم ازدواج جوانان است الان هم که دخترا اصلا ازدواج نمی کنند تا این مشکل حل نشه هر روز شاهد این قضایا هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
شماهایی که نظر میدین فقط یک لحظه خودتونو جای یه دختر 17 یا 18ساله بزارید بعد هرچی دلتون خواست بگید . مطمعنا از همه لحاظ حالتون کوکه................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
یکی از دوستای منم توی دوران دانشجویی که یه شهر دیگه بودیم بدون اطلاع خانوادش میرفت شهر دوس پسرش و چند روز پیشش میموند خانواده بیچاره سادشم فکر میکردن سر درس و دانشگاشه به مام میسپرد حواستون باشه من خونه نیستم به خونمون زنگ نزنین تابلو میشم به همین راحتی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
چشمش کور نمیرفت . آن و قت که فیلش یاد هندوستان میکند باید پای لرزش هم بشیند . احمق نبوده . تنها علتش مجرد بودن بوده و جو بد خوابگاه و عدم تربیت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
نظری ندارم.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
نظری ندارم.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
بایداین شخص کشف هویت واعدام شود تا درس عبرتی برای بقیه ی شیادان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
برای شناسایی راحت افراد بایستی بخش dna راه اندازی شود و از همه ازمایش دی ان گرفته شود تا چنین موردی پیش اومد با یه نسبت سریع فرد خاطی را دستگیر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
این اتفاق برای هر کسی ممکن است بیفتد یک جوان در این شرایط قدرت تصمیم گیر ی درستی ممکن است نداشته باشد ما همه ار خارج گود به قضیه نگاه می کنیم اما شرایط روحی وروانی در دوران جوانی با سنین دیگر بسیار متفاوت است واگر زود قضاوت کنیم فقط خودمان را گول زده ایم خیلی باید مواظب جوانان خود باشیم اینکه بگوییم پایه ی محکمی نداشته اینجوریا هم نیست موضوع خیلی ساده تر از این حرفا ست جوانی و خامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
پناه برخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
گوشی اندروید و شبکه های اجتماعی بهانه است. ما هم گوشی اندروید و شبکه های اجتماعی داریم.نه زیاده روی میکنیم نه گند میزنیم. خانم جنبه نداشتن. این آدم ضعیف النفس بوده اول و آخر یه جایی خرابکاری میکرده چون هم ساده و زود باور بوده هم بی جنبه. زمونه ایه که چشم نباید به اونیکی چشم اعتماد کنه. اونوقت ببین چه ها که نکرده این خانم بعد هم میگه من ساده و پاستوریزه بودم. خدا رحم کرده وگرنه دیگه چیکار میکرد؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
چی بگیم !!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
خو این بلد نیست استفاده کنه و ساده س چه ربطی داه به ما؟ادم با دوست قدیمیش اینقدر راحت برخورد نمیکنه که این کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
هیچ دختر عاقلی بلند نمیشه برای ملاقات با یک غریبه به یک شهر دیگه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
اینجا باید بگیم که همه مقصر هستیم خود این خانم و پسری که این جنایت رو مرتکب شده و همه ی ما اگر همه ی مردم به این سطح از درک و فهم برسن که همه در قبال جامعه مسئول هستیم و رفتارهامون رو مطابق با قوانین و شریعت دین اسلام تنظیم کنیم دیگه نه دختر ساده دل بزرگ و وارد جامعه میشه و نه پسرهایی با عقده های جنسی بزرگ و وارد جامعه میشن ، خداوند متعال می فرمایند کمترین بها برای انسان بهشت است و بیشترین بهایی که انسان برای خود میتواند قائل باشد خود وجود ذات حق تعالی است پس بیایم که قدر خود و هم دیگر رو بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
عاشق این جمله ام؛هرکه کند به خو کند؛ گر همه نیک و بد کند. مقصر اصلی این ماجرا خود دختره است. سعی میکنم، این پند رو همیشه تو ذهنم داشته باشم و مسئولیت کارام ،رو قبول کنم. این خانوم هم خودش کرده که لعنت بر خودش باد. حالا داره واسه ما، ناله میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
آدم اگه درک وفهم بالایی داشته باشه هیچ موقع تو دام چنین افرادی گیرنمیکنه .بایدخیلی ساده لوح باشی که با یه بار آشنایی چنین بلایی سرت بیاد..بایدهمون روز اول که میخواست اخاذی کنه پلیس رادر جریان قرارمیدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
راهای جلوگیری از این اتفاقات یکی از دلایل این اتفاق برخورد دانشجوهای ولنگار با این فرد بوده که با پاستوریزه خواندن این فرد این فرد رو ترغیب کردن به ورود به دنیای دروغین مجازی چرا نباید افراد متدین رو در کنار هم گذاشت در خوابگاه ها چرا باید در هم باشند هر جور تفکری که باعث این بدبختی ها بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
خخخخ
دختر ینی فقط برای دیدن پسر رفت شهرشون!!
داستان تابلویی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
فیلم فروشنده میخواد همین موضوعات را عادی جلوه بده . خواهش جلو اکران همچنین فیلمهایی را مسولین بگیرند . اینا روشنفکری نیست بی غیرتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
متاسفانه امروزه، مدت طولانی دو نفر با هم رابطه دارند. همه هم که ماشالا حرفای قشنگ و عاشقانه میزنند
دخترها قدر خودتون رو بدونید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
خدایا توووووووبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
بابا ما مسخره اینجور افراد هستیم. روزی که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبودی.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
اخه مگه داریم دختر سر به راه بلند میشه میره توی یه شهر دیگه دیدن پسر چرا پسره نیومد دیدن اون داستانتون یه کم اب داره خواهر من گوشی اندروید داره تا حالا فقط واتس اپ نصب کرده هر وقت هم یه غریبه بهش به گوشیش زنگ میزنه سریع شمارشو برای من میفرسته منم از خجالتش در میام ادم اگه ارتکاب به گناه توی یه فامیل و خانواده عادی شد دیگه نمیشه اعضای خانواده رو کنترل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
این دختر معلومه که در خصوص سر به راهی و عفت خود دروغ میگه و قتی شخصی دانشجو و فهیم و به قول ایشان سر به راه باشد چطور این همه راه نامشخص و بدون تحقیق به سمت نامحرمی می رود که هیچ شناختی از او ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
به خانمهایی که اشنایی هایی این چنین دارندیادراغازراه هستندتوصیه ای برادرانه دارم به شخص موردنظرپیشنهادکنندازپدریامادرخودباوالدیتان صحبت کننددرصورت تفره رفتن شخص یابه قول خودمان پیچاندن شک نکنندشخص نیت سوءای نسبت به شمادارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
مثل این بنده خدا به خیلی های دیگه هم تجاوزشده باید دید مشکل از کجاست.اگه مجازات های سنگین برای این موارد میزاشتن دیگه کسی جرات نمیکرد از این غلطا انجام دهند و کسانی که بهشون تجاوز شده نمیترسیدن و بجای باج دادن شکایت میکردن و حقشون رو میگرفتن.واقعا متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
نظرات دوستان رو خوندم اما رسانه هامون باید به خواهر برادرامون یاد میدادن.که اصلن یاد نمیدن هیچی.خدا کمکشون کنه هم ایشونو هم همه ی اونایی ک تو وضع ایشونه انسان دیگه ولی خب دل ادم میشکنه هوف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
بزرگان گفته اند خدا وند متعال دو پیامبر برای هدایت انسان فرستاده یکی پیامبر بیرونی که همان رسول بزرگوار است ویکی درونی وهمیشه هدایتگر انسان است وهمان عقل است.اگر انسان عقل را بکار بگیرد بدام شیطان نمی افتد.این خانم با سادگی تمام بدام یک ازحیوان پست تر افتاده .واقعا جای تاسف دارد برای این جور هردوآدم.عجب نامرد ،ناکس،رذل بوده پسره ،بی عاطفه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
هر چی آتیشه از گور شبکه های اجتماعی بلند میشه..
تو رو خدا فیلترش کنید. یکم مردم به زندگیشون برسند.
دخترها قدر خودشون رو بدونند..
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
مقصر خود دخترس ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
امان از دست دانشجوها دختر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
خدایا یه ذره درک و عقل به این جنس ضعیف بده ... صدسال هم بگذره از غریبه ابمیوه میگیرن میخورن و بیهوش میشن ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
ربطی به ضعیف و قوی بودن نداره صفحه 7 قدس خراسان همین امروزو بخونی متوجه میشی یه مرد راننده از مسافرش دوغ مسموم گرفته و خورده و بیهوش شده و دار و ندارشو بردن. این قصه مسافرا و مسافرکشای مرد هم خیلی تکراریه آقای به ظاهر قوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
نامردها،باید چنین موضوعاتی توسط صداسيما اطلاع رسانی بشه تا این عزیزمان طعمه شیطان صفتها نشوند،فیلمهای قدیمی غیرت و مردانگی یادمان میداد،اما دیگر از غیرت خبری نیست خصوصا فیلمهای امروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دوست عزیز مسئله اصلی اینه که فاصله بین بلوغ تا ازدواج وجود داره قطعا تمام تقصیر ها بر گردن نسل جوون نیست و با فیلم درست نمیشه... خیلی ها خواسته ارتباط دارند اونا رو که هیچ کس نمی فهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
آفرین
باید فیلم محاکمه و سزای این اشخاص در تلویزیون سراسری پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
عجب!!
معنی سر به راه بودنم فهمیدیم!
با پارسا دوست شده قرار ملاقات گذاشته با هم رفتن مهمونی !!!!!اخر سرم بهش تجاوز کردند و ازش اخاذی کردند!
اینا همه حرف مفته!وقتی خود ادم سر به راه باشه سر سفره پدر مادر بزرگ شده باشه تا این حد در منجلاب فرو نمیره!
خب تو که یر به راه بودی چرا اصلا با پارسا دوست شدی! حالا دوست شدی چرا با هاش قرار گذاشتی!چطور تو اولین جلسه دیدار اینقدر بهش اعتماد کردی که با هاش بری مهمونی !!چرا وقتی رفتی مهمونی و اون وضعیت رو دیدی سریع نزدی بیرون!
بله ایشون فریب خورده هستند ولی خودشم همچین بی رغبت نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
داستان غیر اخلاقی آموزنده ای بود ولی با داستان سرایی نمی توان جلوی افرا شیطان صفت را گرفت باید با محاکمه و اینکه قانون محکم می تواند این افراد را شناسایی و جلوی تجاوز رابگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
یعنی دختره رفته شهر پسره؟ والا دیگه جاها عوض شده، بعد ایشون رشته شون ادبیات نبوده احیانا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
هیچ ربطی به رشته ی تحصیلی نداره وقتی انسان ساده انگار باشد و اینقدر سریع به دعوت کسی که حتی یک باراورا ندیده و نمیشناسه لبیک بگوید خودش مقصر هستش ولی اینجا هم باید بگم که این پسره حتما بایستی اعدام بشه چون جرمش مشخص و محرض هستش