ساری،

تقویت شبکه گاز رسانی به مازندران

شبکه گاز رسانی به مازندران تقویت می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ،مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: پیشرفت اجرای خط لوله ١٧٠ کیلومتری دامغان - نکا از ٦٥ درصد فراتر رفته است و با بهره برداری از این پروژه در دست اجرا، شاهد تقویت گازرسانی به شمال کشور و پایداری شبکه خواهیم بود.

حسن منتظر تربتی با بیان اینکه محور سوم را دامغان - نکا افزود : این شبکه گاز در استان مازندران به دلیل این که در مناطق کوهستانی، جنگلی و صعب العبور، اجرا می شود از جمله پروژه های ویژه و دشوار این شرکت به شمار می رود.

وی با بیان این که در حال حاضر لوله مورد نیاز این خط، تولید و به طور خام در کارخانه موجود است، گفت: بخشی از این لوله ها پوشش شده و حدود ١٠٠ کیلومتر آن به محل پروژه ارسال و مابقی نیز در حال پوشش دادن است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان این که تاکنون جوشکاری ٨٠ کیلومتر از خط لوله قوشه - نکا انجام شده است گفت: اجرای این پروژه هم اکنون با ٦٥ درصد پیشرفت فیزیکی در جریان است.

وی افزود: این خط لوله نیز کمک می کند مصارف استان گیلان را از مازنداران جدا شود تا از این طریق گاز بیشتری از خط سوم سراسری به مازندران انتقال داده شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.