زنجان؛

صنایع کوچک محور تحقق اقتصاد مقاومتی کشور

خطیب نماز جمعه زنجان گفت: صنایع کوچک محور تحقق اقتصاد مقاومتی اند و به هر نحوی باید موردتقویت و حمایت قرار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان امروز درخطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز 21 مرداد ونامگذاری این روز به نام حمایت از صنایع کوچک گفت: ایجاد اشتغال ورفع رکود را ازجمله کارکردهای این صنایع درجامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: صنایع کوچک و متوسط به هر نحوی باید مورد تقویت و حمایت قرار گیرندومسئولان باید دررونق دوباره صنایعی که راکد مانده اند تلاش مضاعف کنند.

وی درادامه به بمباران هیروشیما وناکازاکی اشاره کرد و افزود: دولت استعمارگرآمریکا در بمباران اتمی این دوشهر بیش از هزارو 600 تن را کشت وآثار شیشمیایی آن را برای نسل های بعد به ارمغان گذاشت

خطیب نماز جمعه زنجان گفت:آمریکا که خود را مدعی مبارزه با سلاح های اتمی دردنیا معرفی می کند تنها مجرم بمب های اتمی در جهان به شمارمی رود و فریبکاری و رفتار منافقانه از خصوصیت های بارز این کشور استعماری است.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان همچنین با گرامی داشت روز 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چراغ راه ومربی جامعه هستند و این افراد زمینه روشنگری و آگاهی در جامعه را فراهم می کنندکه باید قدردان تلاشگران خبربود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی روز دختر وآغاز دهه کرامت را نیزبرهمه عاشقان اهل بیت ع تبریک گفت.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.