کرمان؛

عده‌ای قصد تخریب روحانیت را دارند

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت :عده‌ای قصد تخریب روحانیت را دارند، نمی‌گوییم همه آنها بی‌عیب و اشتباه هستند، اما عده‌ای با این قشر از جامعه دشمنی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله سیدیحیی جعفری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با جمعی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود : فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد که با همکاری همه اعضا برگزار می‌شود، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های متعددی را به خوبی اجرا می‌کند و موفقیت‌ها نیز به واسطه همکاری اعضا حاصل می‌شود.

آیت الله جعفری با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) به کرامت اهل بیت پیامبر (ص) پرداخت و گفت: هیچ کس از درب خانه اهل بیت (ع) محروم بر نمی‌گشت، حتی آنهایی که به این خاندان مطهر اهانت و ظلم کرده بودند، مورد تفقد قرار می‌گرفتند.

امام جمعه کرمان گفت: این مسائل باید برای ما الگو باشد که با همه افراد به خوبی و نیکی برخورد شود، اگر مانند اهل بیت (ع) باشیم، بسیاری از گرفتاری‌ها رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از نقایض جامعه ما این است که با زندگی اهل بیت (ع) آشنایی نداریم، باید در این زمینه تلاش و همت بیشتری داشته باشیم.

آیت الله جعفری در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار تاکید کرد: دشمنی استکبار تا آخر ادامه دارد و به فرموده رهبری نمی‌شود به آنها اعتماد کرد در جریان برجام بهانه‌های متعددی عنوان می‌کنند و وقت مسئولان کشور را می‌گیرند و در این زمینه طرف مقابل ما خلف وعده کرده است.

وی گفت عده‌ای قصد تخریب روحانیت را دارند، نمی‌گوییم همه آنها بی‌عیب هستند و اشتباه نمی‌کنند، اما عده‌ای با این قشر از جامعه دشمنی دارند و می‌خواهند خودشان را تخلیه کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تخریب ، روحانیت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.