آمار فروش فیلم های سینمایی؛

فروش دو میلیاردی «دختر»/ استقبال 333 میلیون تومانی مخاطبان از «لانتوری» ها

فیلم «لانتوری» شب گذشته، با فروش 192 میلیون تومانی، به 333 میلیون تومان ظرف دو روز نمایش رسید.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از روز چهارشنبه دو فیلم سینمایی «لانتوری» و «امکان مینا» به سالن‌های سینما اضافه شد. این فیلم‌ها هر دو با مضمون اجتماعی به چرخه اکران اضافه شدند و در این میان فیلم «لانتوری» با اقبال بیشتری مواجه شده است.
 
بیش از 80 درصد بلیت های سینمای فیلم «لانتوری» از طریق اینترنت از سوی مخاطبین خریداری شده است و شب گذشته با 192 میلیون تومان فروش، به 333 میلیون تومان ظرف دو روز نمایش رسید.  
 
فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به فروش 1 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده. فیلم سینمایی «بارکد» در آخرین هفته اکران به فروش نزدیک به 9 میلیارد رسید و هم اینک فروش آن در تهران و شهرستان 8 میلیارد و 900 میلیون تومان است. فیلم سینمایی «دراکولا» نیز به فروش 3 میلیارد و 520 میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یافت.  
 
فیلم «دختر» هم با اقبال خوبی از سوی مخاطب مواجه شده. این فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و در شهرستان به فروش بیش از 500 میلیون تومان دست یافته و تا کنون بیش از 2 میلیارد فروش داشته است. از چهارشنبه 20 مردادماه تعداد سینماهای نمایش دهنده فیلم در شهرستان به 45 سالن خواهد رسید.  

فیلم «زاپاس» تاکنون به فروش 1 میلیارد و 798 میلیون و 500 هزار تومان در تهران دست یافته است. روز چهارشنبه در تهران به فروش 55 میلیون و در روز پنج شنبه 83 میلیون تومان فروش این فیلم ارزیابی شده. زاپاس هم اینک با فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و شهرستان روبرو شده است.
 
تا زمانی که گزارش فروش آماده می‌شد، آماری از فیلم «امکان مینا» از سوی دفتر پخش بنیاد سینمایی فارابی اعلام نشد و براساس ثبت سیستمی، فیلم ظرف دو روز به فروش بیش از 20 میلیون دست یافته است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار