ارومیه؛

معرفی مدیر جدید ینباد مسکن انقلاب اسلامی تکاب

با حضور فرماندار تکاب و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی، مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تکاب معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این دیدار فرماندار تکاب با اشاره به نقش مؤثر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه و آبادانی روستاها گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) در چند سال گذشته اقدامات ارزشمندی برای عمران و آبادانی مناطق روستایی انجام داده است.

ایرج ثقفی افزود: شهرستان تکاب در سال 94 رتبه نخست بهبود شاخص‌های روستایی و اجرای طرح‌های هادی را در سطح استان آذربایجان‌غربی کسب کرد که در این راستا تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برای جبران کمبودهای روستائیان و آبادانی و عمران مناطق روستایی تلاش‌های خود را افزایش دهد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی در این دیدار از افزایش وام مسکن روستایی تا 200 میلیون ریال خبر داد و گفت: در حال حاضر 67 هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

ایوب عزیزی افزود: دهیاران نقش سازنده‌ای در ترویج و فرهنگ‌سازی برای بهسازی مسکن روستای دارند.

وی تصریح کرد: برای روستاهایی که در آن طرح هادی اجرا شده، قیر رایگان برای آسفالت معابر اختصاص خواهد یافت.

در این دیدار محمد فرجی به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اشلامی شهرستان تکاب معرفی شد و از خدمات علی صفری مدیر قبلی این نهاد تقدیر شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: انتصاب ، تکاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.