یاسوج؛

آغاز جشن های دهه کرامت در 500 کانون فرهنگی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از آغاز جشن های دهه کرامت همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در بیش از 500 کانون فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام رضا قاسمی گفت: با توجه به مردمی بودن جشن ها ساماندهی و نظارت بر این برنامه ها به ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور واگذار شده است.

وی بیان کرد: مدیحه سرایی، سخنرانی، مسابقات فرهنگی، شب شعر، نشست های مذهبی پیرامون شخصیت امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) و محافل انس با قرآن در دهه کرامت برگزار می شود.

قاسمی اظهار کرد: برگزاری جشن های مختلف در حسینیه ها و تکایا، برپایی ایستگاه صلواتی در معابر عمومی، برپایی جشن در پارک ها و مراکز تفریحی و چراغانی و آذین بندی مساجد، شهرها و مبادی ورودی و خروجی هر شهرستان از دیگر برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه سوگواره ملی شعر امام سجاد (ع) برای دومین سال متوالی در یاسوج برگزار می شود، عنوان کرد: این سوگواره به منظور معرفی شخصیت امام سجاد (ع) و نقش آن حضرت در کربلا و انتقال فرهنگ عاشورا به ویژه معرفی صحیفه سجادیه و آشنایی مردم با این کتاب برگزار می شود.

از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد برادر بزرگوار ایشان امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.