ویژه‌برنامه‌های «دهه کرامت» از رادیو ایران در مشهد مقدس

همزمان با آغاز «دهه کرامت» و فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، رادیو ایران برنامه‌هایی را متناسب با این ایام در نظر گرفته است.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در جلسه شورای مدیران معاونت صدا مقرر شده، رادیو ایران برنامه‌های آستان قدس رضوی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی امام رضا (ع) را پوشش دهد. برای پوشش جشن‌های دهه کرامت، گروه رادیو ایران در مشهد مقدس مستقر می‌شود. در همین راستا، «راه شب» پنجشنبه و شنبه به صورت مستقیم از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تقدیم مخاطبان خواهد شد.

گودرزی افزود: مجموعه این آیین‌ها از امروز در شهر قم آغاز و بخشی از آن در برنامه «سلام ایران» منعکس می‌شود. همچنین اختتامیه این مراسم که شب میلاد امام رضا (ع) است، به صورت زنده از برنامه «ایرانشهر» پخش می‌شود. مردم عزیزمان از این طریق در جریان رویدادهای جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) قرار خواهند گرفت.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اشاره به اینکه قبل از شروع «دهه کرامت» رادیو ایران به استقبال این آیین‌ها و جشن‌ها رفته است، اظهار داشت: گفتگوها و گزارش‌های متعددی را با مسئولان و برگزار‌کنندگان این مراسم ها ثبت و ضبط کرده‌ایم. از طرف دیگر، دو برنامه «کافه هنر» و «به افق آفتاب» روزانه 15 دقیقه به انعکاس جشنواره‌های مختلف رضوی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار