اهواز؛

خوزستان؛ قهرمان مسابقات گلف قهرمانی کشور

تیم گلف استان خوزستان عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم خوزستان در بخش زیر ١٨ سال (جوانان) با 552 ضربه و در بخش ١٨ تا 30 سال(بزرگسالان) با 467 ضربه مقام نخست مسابقات گلف قهرمانی کشور را بدست آورد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان (زیر ٣٠سال) کشور گرامیداشت شهدای مدافع حرم، با حضور 100 گلف باز در قالب 23 تیم از 14 استان کشور در دو روز گذشته در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، تیم های اصفهان (شاهین شهر) با 578 ضربه و زنجان با 634 ضربه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم رده سنی زیر ١٨ سال قرار گرفتند.

همچنین تیم های لرستان با 472 ضربه و گلستان با 562 ضربه نیز در رده سنی ١٨تا 30 سال به ترتیب دوم و سوم شدند.

عصر روز گذشته و در ادامه رقابت های گلف قهرمانی کشور و در بخش انفرادی زیر ١٨سال سجاد سلیمانی از استان خوزستان با 165 ضربه نفر اول، سورنا صادقی از خوزستان با 173 ضربه نفر دوم و علیرضا کاظمی از زنجان با 183 ضربه نفر سوم شدند.

در بخش انفرادی ١٨تا 30 سال، ابراهیم نوری از لرستان با 147 ضربه نفر نخست این مسابقات شد و عباس قنبری از خوزستان با 149 ضربه و فرشاد رستمی از لرستان با 156 ضربه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این دوره از رقابت ها 23 تیم از استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، تهران، کرمان، سمنان، همدان، خوزستان، لرستان، گلستان، مازندران، قم، اردبیل، کرمانشاه و گیلان حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.