بورس، بانک و بیمه در هفته ای که گذشت؛

سرنوشت 36 میلیون حساب مسدود شده چه شد؟/ رشد 32درصدی پرداخت خسارت شرکتهای بیمه/حذف امکان کارت به کارت از سایت بانک ملی ایران

در سه ماهه اول امسال 6.9 میلیون خسارت توسط شرکت های بیمه ای پرداخت شده است.

سرونشت 36 میلیون حساب مسدود شده چه شد؟/ رشد 32درصدی پرداخت خسارت شرکتهای بیمه/حذف امکان کارت به کارت از سایت بانک ملی ایرانبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازار سرمایه مسیر اصلی تامین مالی صنایع تا سرنوشت 36 میلیون حساب مسدود شده به کجا می رسد از مهم ترین رویدادهای بورس، بانک و بیمه در هفته ای که گذشت؛

مدیرکل نظارت بر بانکها و موسسه های اعتباری بانک مرکزی از توافق این بانک با وزارت اموراقتصادی و دارایی و سازمان حسابرسی جهت رسيدگی به صورتهای مالی به بانکهای عامل خبر داد.


در سراسر دنیا بازار سرمایه به عنوان ابزار تامین مالی در حوزه های مختلف تعریف شده و اگر در این بازار صرفا خرید و فروش صورت گیرد از تامین مالی فاصله خواهیم گرفت.


مدیر بیمه مرکزی ایران گفت:در سه ماهه اول امسال 6.9میلیون خسارت توسط شرکت های بیمه ای پرداخت شده است.


براساس جدیدترین اعلام اداره کل عملیات بانکی به دلیل افزایش امنیت و آرامش بیشتر مشتریان، امکان انتقال کارت به کارت مستقیم از طریق وب سایت بانک ملی ایران از امروز غیرفعال می گردد.


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در بازار سرمایه رفتارهای سلیقه ای در برخی از شرکت ها و صنایع بورسی وجود دارد که این امر موجب بی اعتمادی سهام داران می شود.


طبق اعلام بانک عامل تعیین تکلیف سپرده‌ های کلان ثامن الحجج تا سال آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

با مسدود کردن 36 میلیون حساب از سوی بانک مرکزی تکلیف دارایی های بلوکه شده در نظام بانکداری چه خواهد شد.


کارشناس اقتصادی گفت: بانک ها برای کاهش ریسک نقدینگی خود ترازنامه هایشان را به‌نحوی دستکاری می‌کنند تا نیازهای روزمره خود را تأمین کنند و انتظار می رود تا بانک مرکزی با ارائه یک برنامه منسجم، این مشکل را رفع کند.


کارشناس سرمایه گفت: باتوجه به فرآیند بازار درطی این هفته شاخص روند مثبتی داشته و روز چهارشنبه به 76 هزار واحد رسیده است.


انتهای پیام/








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار