رضایی:دور از هیاهو تمرینات را پیگیری کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت:دور از هیجان و هیاهو این مرحله از اردوی آمادگی را در خراسان رضوی برگزار کردیم.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اردوی تیم ملی در خراسان رضوی دور از هر گونه هیاهو پیگیری شد و این آرامش برای ملی پوشان لازم بود تا در کنار تمرینات،فشار روانی تورنمنت آلمان را فراموش کنند.

وی ادامه داد: این مرحله از اردو امروز به پایان می رسد و پس از 4 روز استراحت از 19 مردادماه مرحله بعدی اردوی آمادگی تیم در محل فدراسیون جانبازان و معلولین در تهران برگزار می شود.2 اردوی دیگر تا زمان اعزام به مسابقات ریو نیز در تهران انجام خواهد شد که در این اردو ها برنامه تاکتیکی،تمرینات آمادگی جسمانی و آنالیز بازی ها را بررسی می کنیم.

رضایی افزود: در اردوی مشهد تمرینات آمادگی جسمانی را ادامه دادیم و کلاس آنالیز بازی سایر تیم ها را برگزار کردیم تا ملی پوشان با نقاط ضعف و قوت رقبای خود آشنا شوند.مرور بر روی نکات فنی از اولویت های این اردو بود.

وی در خصوص بازی مقابل تیم بوسنی در پارالمپیک عنوان کرد: نخستین دیدار ما در ریو مقابل تیم بوسنی برگزار می شود و ما طوری تمرین کردیم که تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و فرقی ندارد که در کدام مرحله با این تیم مسابقه دهیم و ما همه تلاشمان را برای قهرمانی پارالمپیک خواهیم کرد.

رضایی در ادامه بیان کرد: تیم برزیل از قبل برای پارالمپیک برنامه ریزی داخلی و خارجی داشته است و با توجه به شرایط میزبانی و هم گروهی کردن تیم بوسنی با ایران نشان از یک برنامه ریزی دقیق برای قهرمانی در ریو دارد.

وی ادامه داد: تیم برزیل بسیار قدرتمند است اما ما در جام بین قاره ای چین موفق شدیم این تیم را شکست دهیم اما در این مدت تیم برزیل روی نقاط ضعف خود کار کرده و اکنون از حریفان جدی ما در پارالمپیک محسوب می شود.

رضایی تصریح کرد: بلیط های روز فینال مسابقه والیبال نشسته به اتمام رسیده و بیش از 9000 نفر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می آیند و نکته جالب این است که فینال روز اختتامیه برگزار می شود که این امر نشان می دهد برزیل خود را برای جشن قهرمانی آماده کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان ما جوان هستند و حدود 120 روز در اردو حضور داشتند و تورنمنت ها و مسابقات مختلفی را پشت سر گذاشتند و من معتقدم تیم ملی شایستگی قهرمانی در ریو را دارد و امیدوارم برای ششمین بار طلای پارالمپیک را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.