مدرکی دیگر مبنی بر حمایت سعودی‌ها از تروریست‌ها؛

کشف خودروهایی با پلاک عربستان در مناطق پاکسازی شده در عراق

وزارت دفاع عراق از کشف خودروهایی با پلاک‌ عربستان سعودی در مناطقی که به تازگی از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد شده است، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الفرات، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای از کشف پلاک‌های جدید خودروها مربوط به سعودی‌ها در جنوب موصل خبر داد.

در بیانیه وزارت دفاع عراق آمده است: پس از جستجو و کنکاش در تپه‌های باج در جنوب موصل، که به تازگی از لوث داعش آزاد شده است، تعدادی پلاک خودروی عربستان سعودی کشف شد.

وزارت دفاع عراق بیان کرد: این خودروها، جدید و در جنگ استفاده نشده است.

نیروهای عراقی اخیر برخی مناطق در جنوب شهر موصل را از لوث داعش پاکسازس کرده‌اند. این نیروها بر پایگاه نظامی قیاره مسلط شده‌اند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
من از مردم شیعه عربستان در خاست کمک می خواهم ، تا از حرام امام حسین علیه السلام حضرت زینب علیه السلام حفاظت کونیم تا داعش تکفیری حرم ها را نابود نکونند وقبر امامان و حضرت ها را در نیاورند
من از شیعه امارت می خواهم از قبر حضرت رقیه علیه السلام حفاظت کونند ، من از شیعه کویت می خواهم از حرم حضرت سکینه حفاظت کونند.
من از شیعه قطر می خواهم از قبر امام علی علیه السلام حفاظت کونند من از سنی عمان می خواهم از قبر پیامبر گرامی اسلام در مکه حفاظت کونند در به دست آ ل سعود وهابی القاعده طالبان کنده نشود .
فعلا جنگ عربستان یمن صلح نامه امضا می شود، واز شیعه عربستان می خواهم به کمک حرام حضرت زینب در سوریه بباید تا داعش را سرنگون کونیم
واز شیعه یمن می خواهم از حرم امام حسین در عراق حفاظت کونند تا داعش حرم ما را از بین نبرند

فعلا جنگ یمن شمالی ویمن جنوبی تمام می شود.ولی ناو های ، موشک های ،جنگنده هلی کوپتر زیر دریایی ایران روسیه چین فرانسه ایتالیا برزیل آراژانتین هند پاکستان اندونزی مالزی سنگاپور فیلیپین مکزیک نمی گذارند یمن شمالی ذره ای از مواد معدنچی یمن را خارج از کشور بفروشند ،فقط یمن جنوبی انصاالله حق فوروش مواد معدنچی کشور اش را به عقده دارند
آخرین اخبار