شمار اسراء فلسطینی اعتصاب کننده به یکصد نفر رسید

شمار اسراء فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی که اعتصاب غذا کرده اند، به یکصد نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل ازپایگاه اینترنتی روزنامه الحیات چاپ لندن، شمار اسراء فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی که اعتصاب غذا کرده اند به یکصد نفر رسید.

«احمد سعدات» دبیر کل جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین نیز در اعتصاب غذا به سر می برد. وی برای ابراز همبستگی با «بلال کاید» از اسرای فلسطینی که ۴۸ روز متوالی در اعتصاب غذا به سر می برد،اعتصاب کرده است. خبرهای منتشر شده نشان می دهد وضع جسمانی کاید وخیم شده و  جان وی به خطر افتاده است.اعتصاب غذا کنندگان همچنین با «محمد و محمود البلبول،» دو برادر که از ۲۸ روز گذشته  در اعتراض به بازداشت اداری(بازداشت بدون محاکمه) اعتصاب غذا کرده اند، ابراز همبستگی کردند.

عیسی قراقع رئیس هیات اسراء و آزادگان هشدار داد کاید ممکن است به کما برود یا اینکه به صورت ناگهانی جان خود را از دست بدهد.

قراقع دیروز در نشست خبری گفت: کاید بیش از ۳۳ کیلو از وزنش را از دست داد و از تنگی نفس رنج می برد و بیهوش می شود و همچنان غل و زنجیر شده است. این در حالی است که  مقامات  اشغالگر با تصمیم  دادگاه استیناف مخالفت می کنند و این امر نشان می دهد آنها خواستار قتل وی هستند.

بر اساس این گزارش، اداره زندان های رژیم صهیونیستی دست به اقدامات ظالمانه ای علیه اسرای فلسطینی  می زند و  برخی از این اعتصاب کنندگان را به سلول انفرادی می برد و اجازه اعتراض به آنها نمی دهد و آنها را  جریمه مالی و ممنوع ملاقات می کند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار