جمشیدی:

نگرانی بابت شکایت باشگاه استقلال نداریم/ ریزه اسپور نمی‌تواند از طارمی و ر‌ضائیان شکایت کند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نگرانی بابت شکایت باشگاه استقلال نداریم، چراکه هواداران ما توهینی به مدیرعامل این تیم نکرده اند.

نگرانی بابت شکایت باشگاه استقلال نداریم/ ریزه اسپور نمی‌تواند از طارمی و ر‌ضائیان شکایت کندعلی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: جلسه‌ای با مسئولان استقلال بابت بلیت‌فروشی ورزشگاه آزادی داشتیم اما در این جلسه صحبتی از شکایت مطرح نشد.

معاون حقوقی پرسپولیس درباره احتمال شکایت باشگاه ترکیه‌ای از رامین ر‌ضائیان و مهدی طارمی گفت: ریزه اسپور نمی‌تواند از طارمی و ر‌ضائیان شکایت کند چرا که بندهای قرارداد این دو باز‌یکن از سوی این باشگاه اجرا نشده بود و بر این اساس مشکلی برای این دو باز‌یکن به وجود نمی‌آید.

جمشیدی درباره وضعیت شکایت از کنعانی‌زادگان بیان کرد: ما هنوز پیگیر پرونده این باز‌یکن هستیم و کنعانی‌زادگان با پرسپولیس قرارداد داشت اما برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملو‌ان شد. وی به صورت غیر قانونی  با استقلال قرارداد بسته بنا بر این ما خواستار 400 میلیون تومان شدیم که باشگاه استقلال تاکنون این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نکرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس باید در سه جام شرکت کند، ما دنبال حل مطالبات بازیکنان سابق هستیم تا مشکلی در بازی‌های آسیایی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جمشیدی ، طارمی ، رضائیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.