اردبیل؛

رشته طلا و جواهرسازی در اردبیل ایجاد شود

استاندار اردبیل از ایجاد رشته طلا و جواهر سازی در اردبیل با اهتمام ویژه آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش با اشاره به اینکه رشته طلا و جواهرسازی از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برای در آمدزایی و پویایی اشتغال برخوردار است، افزود: انتظار می‌رود با اهتمام ویژه آموزش و پرورش این رشته در اردبیل تدوین شود تا شاهد اشتغال در حوزه طلا و جواهرسازی در اردبیل باشیم.

وی گفت: شرایط اشتغال برای فارغ التخصیلان رشته‌های کاردانش در اردبیل فراهم می‌شود و نیاز است آموزش و پرورش متناسب با بازار کار رشته‌های کاردانش را تدوین کند.

خدابخش افزود: برگزاری دهمین جشنواره مهارت‌های هنری کاردانش کشور در اردبیل یک ظرفیت بسیار مهم برای معرفی دستاوردهای هنری رشته‌های کاردانش بوده و باید از این فرصت، آموزش و پرورش بتواند تاثیرات بسزایی در فراهم کردن شرایط اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های کاردانش داشته باشد.

وی یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری را توسعه اشتغال دانست و تصریح کرد:‌انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها این امر در منطقه تحقق یابد تا بتوانیم زمینه اشتغال همه‌جانبه فارغ التحصیلان رشته‌های کاردانش را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر اوجاقی
۰۵:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
با عرض سلام
بنده مستندی در باره طلا سازی در اردبیل دیم که طلای سبکتری میسازند از طرفی بیکارم وداری سه فرزند استاد طلا ساز برنامه گفتن در مدت یک سال متیتوان ید گرفت
خواستم بدونم چطور میتونم در این کلاس ها شرکت کنم هرینه داره یا نه
بنده در قم بزرگ شدم ولی اهل زنجام لطفآ کمکم کنید با تشکر
آخرین اخبار