یزد؛

حضور 333 تکواندو کار در لیگ دسته یک تکواندو

333 تکواندو کاردر لیگ دسته یک تکواندو نونهالان کشوردر بافق حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ غلامرضا عمرانی مدیر اجرایی لیگ برتر خردسالان کشور در رابطه با برگزاری این لیگ گفت: رقابت‌های لیگ خردسالان برای سومین سال است که در حال برگزاری که امسال بصورت لیگ برتر برگزار می‌شود.

18 تیم و 333 تکواندوکار در لیگ برتر خردسالان ثبت نام کرده‌اند که 18 تیم به 2 گروه 9 تیمی تقسیم شده و بصورت مرحله‌ای و به موازات هم مبارزه می‌کنند که از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم برای کسب سکوی اول تا چهارم راه پیدا می‌کنند.   

وی افزود: با تمهیداتی که رییس فدراسیون تکواندو در نظر گرفت و با برنامه‌ریزی عوامل اجرایی، این لیگ برای پشتوانه‌ سازی رده سنی نونهالان، در حال برگزاری است که یکی از دلایل اجرای لیگ خردسالان در سطح کشور این است که قهرمانی نونهالان ایران در جهان و آسیا تکرار شود.

غلامرضا عمرانی در رابطه با سطح برگزاری مسابقات افزود:بازیکنان سطح فنی بالایی دارند و مشخص است طی دو سال گذشته که این لیگ اجرا شده، مربیان به خوبی بازیکنان را با هوگوهای الکترونیکی آشنا کرده‌اند و اگر درحا حاضر فدراسیون جهانی تصمیم بگیرد که در این رده‌سنی رقابت برگزار کند، ایران توانایی حضوری قدرتمند را دارد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از لیگ برتر خردسالان بیان کرد:با استقبال عالی و حضور18 تیم از سراسر کشورکه بعضی تیم‌ها از بازیکنان بومی و برخی دیگر بازیکنانشان را از استان‌های دیگر جذب کرده‌انداز 30 استان کشور بازیکن داریم. امیدوارم حمایت بیشتری از لیگ  خردسالان شود چراکه لیگ نوپایی است و این لیگ پشتوانه تکواندوی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.