همدان؛

رونمایی از کتاب "مکتب سده" در همایش بین‌المللی بوعلی‌سینا

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان از رونمایی کتاب "مکتب سده" در خصوص تاریخ طب و طبابت در همدان همزمان با برگزاری این همایش خبر داد.

رونمایی از کتاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید بشیریان در نشست هماهنگی برگزاری همایش بین‌المللی بوعلی سینا  با بیان اینکه همایش بین‌المللی بوعلی‌سینا هر سال با شعار خاصی برگزار می‎شود، از برگزاری این کنگره در سال جاری با عنوان «همایش گیاهان دارویی و طب سینوی» خبر داد.

وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را شناساندن ظرفیت‌های استان همدان به منظور معرفی به عنوان قطب گیاهان دارویی در کشور دانست و افزود: همایش بین‌المللی بوعلی‌سینا در دو قسمت  با حضور مقامات سیاسی و کشوری و برگزاری همایش ملی با انجام فراخوان ارسال مقاله برگزار می‌شود.

علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان، ابعاد برگزاری این همایش را بر گردشگری حوزه سلامت موثر ارزیابی کرد و به بیان پیشنهادهایی برای برگزاری ملی‌تر این همایش پرداخت.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان نیز بر وجود هماهنگی در مدیریت هنری به منظور همکاری بهتر و پوشش کامل خبری همایش بین‌المللی بوعلی‌سینا تأکید کرد و از آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز همدان برای پوشش استانی و سراسری این برنامه خبر داد.

حمید نظیری‌آستانه، ارتباط با مراکز صدا و سیمای استان‌ها، ارتباط زنده با شبکه خبر، انجام مصاحبه با چهره‌های ملی دعوت شده در همایش و... را از جمله موارد همکاری برشمرد و بر تأمین محتوای لازم با هدف اثرگذاری بر آحاد جامعه تأکید کرد.

گفتنی است، همایش بین‌المللی بوعلی‌سینا توسط دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد علمی _
فرهنگی بوعلی و فرهنگستان علوم پزشکی با همکاری دستگاه‌ها و مراکز علمی و اجرایی استان با حضور مقامات کشوری، مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی، کمیسیون ملی یونسکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار