حمدی نژاد: چراحقوق مدیران فدراسیون افشا نمی شود؟ / رضایی و رحمانی از آمدن به استقلال خوشحال هستند!

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: چرا حقوق مدیران فدراسیون اعلام نمی‌شود و تنها حقوق بازیکنان و کادرفنی را افشا می‌کنند.

به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، وحید حمدی‌نژاد در پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: بازی خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم اما پنالتی که به سود سپاهان اعلام شد به هیچ وجه صحیح نبود ، خطای من روی کریمی پشت محوط جریمه رخ داد و داور به اشتباه اعلام ضربه پنالتی کرد.
 
وی در مورد نتیجه بازی اظهار داشت: شکست مقابل سپاهان عادلانه نبود چرا که در نیمه اول بازی متعادل بود و پیش از پنالتی هم داور می توانست خطای صد در صد برای نفت اعلام کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و سبب شد تا گل اول را دریافت کنیم. در نیمه دوم نیز حریف سیار دفاعی بازی کرد و ما نیز هر چه قدر تلاش کردیم ، موفق نشدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.
 
حمدی نژاد درباره انتشار رقم قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم ها گفت: اگر فوتبال حرفه‌ای است ، انتشار قراردادها صحیح نیست زیرا مقیاس خوب و یا ضعیف بودن بازیکنان لیگ  پول است و اگر یک بازیکن پول کمتری بگیرد انگار بازیکن خوبی نیست و این موضوع می تواند به فوتبال کشورمان آسیب برساند.
 
وی افزود: چرا حقوق مدیران فدراسیون اعلام نمی‌شود ؟ تنها حقوق ما را افشا می‌کنند و اگر این کار حرفه‌ای است چرا فقط برای ما اعلام می‌شود و برای مدیران افشا نمی‌شود. افشای رقم قراردادها خوب است اما زمانیکه مدیران ، بازیکنان و کادرفنی به آن پایبند باشند.
 
مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پایان درباره درگیری اش با بختیار رحمانی و کاوه رضایی گفت: درگیری خاصی وجود نداشت و تنها فشار عصبی سبب شد که در پایان بازی مشاجره ای بین بازیکنان 2 تیم صورت بگیرد ، رحمانی و رضایی از آمدن به استقلال خوشحال هستند و همین موضوع سبب شد تا در هفته اول کمی خشن بازی کنند اما پس از چهار هفته بازی کردن در این تیم حضورشان در استقلال عادی می شود و پس از آن حاشیه را کنار می گذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
خودت آرزوت پوشیدن پیرن استقلال بود زورت میاد
-
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
حالا اونایی که افشا شدن چکار کردن که اینا رو هم انجام بدند
آخرین اخبار