اراک؛

بهره برداری از دو طرح کشاورزی و صنعتی در دلیجان

دو طرح کشاورزی و صنعتی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی و جمعی از مسئولان محلی در دلیجان بهره برداری شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، طرح مجتمع گردشگری تولید ،عرضه و طبخ آبزیان و یک واحد صنعتی در زمینه صنایع غذایی و تولید آب معدنی از جمله این طرح ها بود که در شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید.
فرماندار دلیجان گفت : مجتمع گردشگری تولید، عرضه و طبخ آبزیان در محور دلیجان – تهران با سرمایه گذاری 11 میلیارد ریال تکمیل و راه اندازی شده است.
 فدایی ادامه داد: در این مجتمع در هر دوره پرورشی 15 تن ماهی قزل آلا برداشت می شود که یا به صورت مستقیم عرضه می شود و یا با گذر از مرحله طبخ به فروش می رسد.
فوی ادامه داد : با راه اندازی این مجتمع توریستی برای چهار نفر اشتغال مستقیم و برای 20 تن نیز فرصت اشتغال غیر مستقیم فراهم شده است.
فرماندار دلیجان گفت: واحد صنعتی تولید آب معدنی نراق نیز با ظرفیت اسمی تولید 37 هزار و 500 لیتر آب معدنی و 900 تن تولید ظروف پت بهره برداری شد.
فدایی افزود: برای ساخت و تکمیل این واحد صنعتی 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که با بهره برداری از آن 30 فرصت اشتغال فراهم شده است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، طرح ، مجتمع ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.