جدیدترین آلبوم موسیقی سالار عقیلی رونمایی شد

جشن رونمایی از آلبوم جدید سالار عقیلی با نام «تو کیستی؟» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشن رونمایی از آلبوم جدید سالار عقیلی با نام «تو کیستی؟» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
 
این آلبوم با آهنگسازی حمید متبسم و نوازندگی گروه مضراب تولید شده است.

در ابتدای برنامه پورامید مجری برنامه اظهار کرد: صدا مقدم بر هستی است و هیچ موجودی قبل از صدا نبوده است. تمام مذهب‌ها و مکتب ها انسان را به شناختن خود توصیه کرده‌اند. رونمایی به معنای چکیده و عصاره یک اثر است و اولین رونمایی، رونمایی از خلقت انسان بوده است.
 
سپس از صدرالدین حسین خانی سرمایه‌گذار و تهیه کننده آلبوم دعوت کرد تا برای سخنرانی روی صحنه حاضر شود.

حسین خانی درباره رعایت نشدن حق کپی رایت و عدم حمایت تهیه‌کنندگان از سوی دولت گفت: ما در سینما شاهد اتفاقات خوبی هستیم. از تبلیغات گرفته تا دادن سرمایه برای ساخت فیلم، اما در موسیقی هیچ گونه تسهیلاتی برای هنرمندان و سرمایه گذاران وجود ندارد.

در ادامه پورامید در مورد طرح روی جلد اظهار داشت: عکس «اثر انگشت» که روی جلد است، بیانگر نام آلبوم یعنی «تو کیستی؟» است.
 
در ادامه این مراسم رونمایی، از حمید متبسم، آهنگساز این آلبوم دعوت شد تا به روی صحنه بیاید. متبسم بعد از خوشامدگویی به حضار درباره آلبوم «تو کیستی؟» گفت: شعرها از احمد شاملو، سعدی ، مولانا و ... است. وی همچنین از نوازندگان گروه مضراب شامل خانم ها پاسدار، ایوبی، بهنام نیا و ... تشکر کرد.
 
پس از آن، یک اثر تصویری از گروه مضراب و به خوانندگی سالار عقیلی روی پرده نقش بست. پس از پخش کلیپ، حمید متبسم از سالار عقیلی هم که در سالن حضور نداشت، تشکر کرد. 



انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار