عبدالهی:از مردم خونگرم اهواز می خواهم منصوریان را ببخشند

دستیار ویژه افشارزاده گفت:مردم خونگرم خوزستانی حرف های منصوریان را فراموش کنند. امیدوارم دیدار خوبی را امشب نظاره گر باشیم.

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اوضاع تیم در بازی مقابل تیم استقلال خوزستان اظهار داشت:خداروشکر شرایط تیم خوب است و با توجه به تمرینات منظم و خوبی که در تهران داشتیم امیدوارم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: از طرفی هم تا حدودی بازیکنان جدید و قدیم بیشتر با  یکدیگر آشنا شدند و به نوعی رابطه خوب و صمیمی که بین آنها برقرار شده باعث می شود شرایط تیم از هر لحاظ بهتر باشد.همچنین هوای گرم اهواز بسیار طاقت فرسا است اما امیدوارم زمان بازی هوا بهتر شود تا دیدار خوبی را نظاره گر باشیم.

عبدالهی درباره اینکه گفته می شود قرار است در اهواز به منصوریان فحاشی شود گفت:در ابتدا باید بگویم که من متولد تهران هستم اما درست ۴۰ سال قبل که به جام جهانی‌ می‌رفتم به اشتباه محل تولدم را اهواز زدند و هنوز هم در ویکی‌پدیا و گوگل محل تولدم اهواز ثبت شده اما هیچ گاه نخواستم آن را تغییر بدهم چرا که همه ایرانی هستیم و چه فرقی می کند .شب گذشته نیز در مورد فحاشی صحبت هایی را انجام دادیم اما بهتر است مردم عزیز خوزستانی بدانند که منصوریان قصد زدن چنین حرفی را نداشته و این صحبت ها به گذشته بر می گردد.بنابراین از مردم خونگرم اهواز می خواهم حرف های منصوریان را فراموش کنند چرا که او هم یک ایرانی است. ترک ،فارس و عرب ندارد همه ایرانی هستیم و باید به یکدیگر احترام بگذاریم.

دستیار ویژه افشارزاده در پایان تاکید کرد:منصوریان از بیان این صحبت ها منظوری نداشته و از مردم اهواز می خواهم از فحاشی در دیدار امشب خودداری کنند.منصوریان هم پس از آن صحبت ها عذرخواهی کرد بر همین اساس مردم خوزستان منصوریان را ببخشند و اجازه دهند دیدار امشب به خوبی برگزار شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار