ایران، مقصد سرمایه گذاری خارجی شرکت های مخابراتی بین المللی

پس از لغو تحریم ها، ایران به مقصد سرمایه گذاری بسیاری از شرکت های بین المللی تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «پی آر ان نیوز وایر»، لغو تحریم های بین المللی مالی و اقتصادی علیه ایران در ژانویه 2016 (31 روز منتهی به 12 بهمن 94)، زمینه را برای ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور مساعد کرد. سازمان ها و موسسات بین المللی فرصت یافتند تا در اقتصاد رو به پیشرفت ایران سرمایه گذاری کنند. 

صنعت ارتباطات در ایران یکی از مقاصد موردعلاقه سرمایه گذاران خارجی است. این صنعت با رشد سریع، رو به شکوفایی هرچه بیشتر است.

شرکت مخابرات ایران به تازگی برای بهینه سازی شبکه های خود یک قرارداد مالی 1 میلیارد یورویی با یک سرمایه گذار خارجی امضا کرده است. این شرکت با یک شرکت ایتالیایی تامین کننده تجهیزات مخابراتی نیز قرارداد همکاری امضا کرده است.

در واکنش به اعتماد بین المللی به سرمایه گذاری در ایران، شرکت انگلیسی «کپسیتی مدیا» با افتخار اعلام کرد میزبانی مشترک کنفرانس «ایران کانکت» را به طور رسمی بر عهده خواهد گرفت. این کنفرانس در 6 و 7 سپتامبر (16 و 17 شهریور) در تهران برگزار خواهد شد.

در حال حاضر، فرصت سرمایه گذاری های به شدت سودآور در صنعت ارتباطات ایران مهیاست. در این کنفرانس، فرصتی برای معرفی اپراتورهای بین المللی، فروشندگان و تامین کنندگان تجهیزات ارتباطی و مخابراتی نیز ایجاد خواهد شد. سخنرانان در این کنفرانس به فرصت های موجود برای سرمایه گذاری اشاره خواهند کرد. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، محمد جواد آذری جهرمی مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت و نیکلاس هاپتون کاردار انگلیس در ایران نیز در بین سخنرانان ارشد این کنفرانس خواهند بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار